Geplaatst: Vrijdag om 20:353 d Ik had hem ook aangeschaft, omdat ik las dat hij zo bijzonder is. Maar ik had hem heel laat pas gezaaid in juni en gisteren in de bak buiten gezet. Ik zie wel wat ervan komt. Ik wil volgend jaar alleen planten die wat opleveren, dus dit jaar zal ik niet echt een vergelijk hebben denk ik, als er wat aankomt.Ook ik heb niet zo veel klimrek, dus nu van alles aan de schutting achter, maar wel in een emmer zonder bodem. Vrijdag om 20:373 d aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: Vrijdag om 20:393 d Auteur Wellicht dat andere teeltomstandigheden een prima oogst opleveren. Dat kan natuurlijk heel goed.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 14-07. De eerste komkommer dit seizoen. Marketmore, binnen voorgezaaid op 13 mei.De eerste van velen. Als het zo gaat zoals alle andere jaren: tot begin / midden oktober.
Geplaatst: 33 minuten geleden33 min 34 minuten geleden, henkg zei:tot begin / midden oktober.Van één en dezelfde plant?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.