Geplaatst: 1 uur geleden1 u Het wordt hier vandaag 27 graden.Dat vind ik nog geen temperatuur, dat ik in de weer ga met schaduwdoek en zo.Maar bij welke temperatuur is dat wel een goed idee?Het wordt hier dan wel geen 38 graden, zoals in Limburg de komende dagen, maar 35 halen we toch weer wel.Wat is de grens?Wanneer hang je schaduwdoek op?Ik vind het wat paniekerig allemaal.Toen de plantjes nog zaailingen waren heb ik wel schaduwdoek opgehangen, omdat het allemaal net in de grond stond en nog niet veel kon hebben.Nu zijn het grote, sterke planten. 44 minuten geleden44 min aangepast door Rookie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.