Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hallo, ik heb sinds eind mei een moestuin gehuurd van 150 vierkante meter.Door persoonlijk letsel uiteindelijk gekozen om een hovenier in te schakelen om het achterste stuk dat 10 jaar niet bijgehouden is klaar te maken voor gebruik.Nou afgelopen week een nieuw schuurtje gezet.Sommige plantjes doen het al goed. Maar sommige kunnen echt niet tegen de hitte.Ik heb een aantal open bakken waar ik regenwater in op kan vangen.Hoe houd ik dit schoon? Ik zag ergens staan dat ze er koper inleggen en dat dat helpt tegen bacterie groei.Groetjes 👋 1 uur geleden1 u aangepast door Micemouse Verkeerd getypt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welkom hier!Wat een leuk stukje grond heb je.Slim om daar even hulp bij in te schakelen.Ik kan je niet helpen met je vragen, maar er is hier vast wel iemand, die het wel weet.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Dank je. Ik ben er ook heel blij mee. Komende week wordt er nog een kas geplaatst.Ik ben benieuwd of iemand het antwoord weet.Groetjes
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dat ziet er leuk uit dat stukje grond. Er zal best iemand een antwoord op je vraag weten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.