Geplaatst: 23 augustus23 Aug Geeft:aan Jorieke: bigbagsaan Appelvrouw: trompetpompoen, zaden kardoenaan Tanja: zaailing uiensoepboom, zaden kardoenaan Ciska: bekersaan @Mellie (kom je ook?) stek stippenbegoniaaan Wortel 🥕: zwarte bessen stekken, zaad calendula en cosmeaaan acpronk: zwarte bessen stekkenVraagt:jampotten Bonne Maman zijn altijd welkom.eieren zijn altijd welkom.Biedt aan:broedbolletjes olifantenknoflooklege eierdozenNeemt mee:bananencakeKrijgt:zaden van Appelvrouwkardemom van JoriekeWordt nog aangevuld.
Geplaatst: Woensdag om 15:423 d Op 23-8-2026 om 12:46, Arja zei:aan Appelvrouw: trompetpompoenJoepie!
Geplaatst: Woensdag om 15:533 d Op 23-8-2026 om 12:46, Arja zei:aan Tanja: zaailing uiensoepboomOh! Was ik alweer vergeten, super!
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @Arja ik zag dat je bij Jet en plaatje liet zien van Kardoen zaadjes. Dat wil ik wel graag een keer proberen, heb je misschien ook wat zaadjes voor mij?
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Jouw geef lijstje is wel veel langer dan jouw krijg lijstje.Wat zijn jouw wensen, want dat is ook kort. Ik kan je wel mijn kwarteleitjes aanbieden die ik van Wortel krijg?Op 23-8-2026 om 12:46, Arja zei:Krijgt:
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Oh maar dat is niet erg hoor. Ik vind het leuk om uit te delen. Geniet jij lekker van je eitjes. Bovendien is die lijst nog in ontwikkeling, dus wie weet ga ik overal van alles krijgen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.