Geplaatst: 3 uren geleden3 u Afgelopen week hebben we de eerste wintergroenten erin gezet zoals prei, andijvie, knoflook, verschillende kruiden en boerenkool. Op de gok nog wat bloemkool en boontjes. Wat een werk was dat maar ook zo leuk om te doen. Ondertussen is onze hobby ook wat uitgebreid met 5 nieuwe bewoners.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik ga dit jaar voor het eerst winteruien proberen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar we gaan het beleven.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u In het najaar uien planten is mij afgelopen jaar erg goed bevallen, ik ga het dit jaar weer doen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zou wel willen, dat winteruien het bij mij ook goed doen, maar het is me nog nooit gelukt, ze schieten allemaal in bloei.Ik ga die maar weer voorzaaien, dat bevalt mij dan weer heel goed.😄Ik ben druk bezig met mijn wintertuin, in die zin, dat ik alle bakken aan het voorbereiden ben.Alles wat er nog in zit gaat er uit, dan een goede hoeveelheid voeding en dan in de loop van volgende week, of de week erna, ga ik zaaien.Die kipjes!🥰
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.