Geplaatst: 26 september26 Sep Ik heb een tijd terug veel uitgetrokken en afgeknipt/weggehaald. Ik zal even kijken.
Geplaatst: 26 september26 Sep Veel Hedera uitlopers maar niet of nauwelijks aan de grond gehecht, helaas.
Geplaatst: 26 september26 Sep Hedera wortelt heel makkelijk geloof ik, dus ongewortelde zijn ook goed.
Geplaatst: 26 september26 Sep Auteur Wortel heeft aangeboden om stukje mee te nemen, ik ben dan voorzien dan k je wel!
Geplaatst: Donderdag om 09:061 d Auteur Zakje walnotenZaden vanDropplantZonnehoed geelZonnehoed rozeAnijs hop morelloTeunisbloemVenkelBergamotDuizendblad/achillea millefolium
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Wat je kan missen Jorieke, wil er een aparte van van maken. Vind ze zo lekker:-)
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Vorig jaar van Appeltje twee plantjes gekregen.een boom met een verhaal:De wonderboom is een bijzondere plant. Uit de zaden wordt castorolie, ook wel wonderolie genoemd, geperst en voor allerlei toepassingen gebruikt. Toch hebben diezelfde zaden ook een gevaarlijke kant: ze bevatten het zeer giftige ricine. Hoe ernstig dat kan zijn, bleek in België, waar een man zijn partner met zaden van de wonderboom vergiftigde. Zij overleed en hij werd later veroordeeld tot 26 jaar gevangenisstraf. Een opvallend contrast: een plant die zowel een waardevolle olie als een dodelijk gif voortbrengt maar vooral bijzonder is.Heb heel wat zaden kunnen oogsten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.