Geplaatst: 57 minuten geleden57 min hallo,Mijn man wou pepers kweken als bezigheid therapie ( drukke job dus is dit om zijn gedachten te verzetten)Nu zitten we met een overvloed aan pepersZijn er hier personen die interesse hebben in PepersCarolina reapers ( red - mosterd - golden)Yellow feverfatalii purpleBhut jolokia ( gewoon en chocolate giant )peach x422 RB 003Habalokia whiteFried chickenBeastBogomian Goatcherry bombcount draculadeath spiralmadam janette............ en nog enkele
Geplaatst: 50 minuten geleden50 min Ahaha wat een heerlijke bezigheidstherapie!inspirerende soortnamen staan er bij. Count Dracula death spiral 🤣Je kunt altijd zelf nog chiliclokken maken of chilisaus of sambal. Maar daar zou ik de reapers absoluut niet bij doen. Ik vind het wel leuk on wat pepers te hebben zodat ik ze zelf kan opkweken. Ben nu al fan van count Dracula! Welke regio zit je?En stel jezelf vooral voor bij de huiskamer! Wij zijn dol op foto’s hier. 49 minuten geleden49 min aangepast door Mellie
Geplaatst: 40 minuten geleden40 min 16 minuten geleden, Mijn peper tuintje zei:Nu zitten we met een overvloed aan pepersEr is zoveel te maken met pepertjes. Ga maar eens googelen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.