Geplaatst: 15 uren geleden15 u Sterker nog, hij is hier inmiddels al aangekomen! Ik ben nu druk bezig met het opschonen en aanpassen (en weer uitprinten) van de lijsten, en daarna duik ik er nog een keer in voor mijzelf. Zaterdag (MTFD) voeg ik de zaadjes van Arja nog toe, en daarna gaat de doos weer op reis!
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Joepie wat een feestje weer.Tanja iknzie dat Melli naar jou op de lijst staat. Mellie is zaterdag ook op de mtfd. Misschien een idee om de doos mee te nemen? Scheelt weer verzendkosten. 4 uren geleden4 u aangepast door Nasuada
Geplaatst: 41 minuten geleden41 min Dat was eerst anders (SuusP), en ik had al contact gehad met Melli om daar wat in te regelen maar ze werden er allebei niet blij van ivm andere activiteiten/planning. Het is nog niet duidelijk of Gitta op de MTFD zal zijn. Zal ik de doos anders met jou meegeven, en dat jij hem daarna naar Mellie stuurt? @Nasuada
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.