Geplaatst: 8 september 201411 j Auteur O, hier stond de foto van de verschrikker De laatste foto mag ook wel in het recycling topic. We hoorden gisteren dat er 1300 betalende bezoekers zijn geweest.(Het hele dorp, kinderen tot 12 en invaliden zijn gratis)De kruidenwandeling die we samen hebben gedaan wordt herhaald op de dag van de plantenruilbeurs in oktober, dan kunnen alle vrijwilligers ook mee, de ruilbeurs is in de middag en de wandeling in de ochtend. Ook die man gaat mee, dus ik ben best blij We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 januari 201610 j Auteur Nieuw topic over de jardinades: jardinades-28-augustus-2016-t19420.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 juni 20178 j Auteur De Jardinades ( ons dorpsfeest met als thema tuin en kunst en lekker eten) is veranderd. NIet meer aan t einde van het seizoen eind augustus maar begin juli.Ook het thema is meer kunst, muziek, en de landbouwomgeving waar we wonen. Als het lukt komt hier de Flyer. Wie in de buurt is is van harte welkom.Omdat ook de tour de France hier maandags een etappe-aankomst heeft ( in Longwy) is mijn huis volgeboekt met Franse technici, maar je kunt een tentje in de tuin zetten of in de oude caravan slapen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 juni 20178 j Ik heb de poster gepost in je bericht facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 20178 j Auteur Super, staat er goed op die poster .De Adeline die op de poster staat als mosaïst is een Amsterdamse kunstenares die prachtige mozaïek maakt..dit is haar website:http://www.adelinesmozaiek.nl/ We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 juni 20178 j Auteur Dank je wel, ze verdiend aandacht omdat ze zulke mooie dingen maakt. Bijvoorbeeld haar vrouwenportretten met o.a. Amy Winehouse en Adèle Bloemendaal...Ondertussen zijn we hard aan t werk voor deze "plant je kunst dag". De tuin wordt erg mooi. Grappig dat zo`n laat ingeplante tuin toch wat wordt..je hebt alleen je oogst later. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 juni 20178 j Auteur Ja hè..daar dacht ik ook aan . We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 mei 20205 j Auteur https://www.estrepublicain.fr/edition-verdun/2020/05/12/le-cercle-des-jardiniers-se-reforme-a-grand-failly in de dorpstuin wordt weer gewerkt. Met mondkapjes voor de fotograaf, zodra die vertrokken was gingen ze weer af...ik las ergens dat de Fransen 2,5 kilo gemiddeld zijn aangekomen tijdens de confinement of lockdown zoals jullie zeggen. Ik heb het gemiddelde aardig omhoog gehaald zo te zien😂 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 mei 20205 j Het leven in Frankrijk start ook weer op Maare, ik lees met 2 of 3 mensen tegelijk werken? Ik tel er 4
Geplaatst: 12 mei 20205 j Wat leuk, zo'n dorpstuin! En fijn dat het normale leven weer op gang komt in Frankrijk. In Duitsland zullen veel mensen ook wel zijn aangekomen. Al zie ik dat in mijn omgeving wat minder.
Geplaatst: 13 mei 20205 j Leuk. En jullie worden beide genoemd in de tekst. Geen BN'ers, maar BF'en. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 13 mei 20205 j Auteur Dank jullie! Juist @henkg wij zijn genoemd. Ik sta alleen op de foto omdat ik even kwam kijken, ik werk nog steeds niet in de tuin maar geef wel adviezen😎 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.