appelvrouw Geplaatst: zondag om 14:50 Auteur Geplaatst: zondag om 14:50 Wij duimen ook..pas vanaf nu dus of het nog helpt🤷🏼♀️ Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: zondag om 16:38 Geplaatst: zondag om 16:38 Tijdens het ompakken van de eieren (naar de uitkomstlade) hoorde ik wel wat zacht gepiep uit eieren komen! En ook zag ik iets bewegen toen ik er met mijn schouwlamp op/door scheen. Maar blijf nog maar even duimen hoor Oh ja: van die 9 loopeend-eieren die Appelvrouw mee nam uit Frankrijk waren er maar 5 goed bevrucht, en nu zijn er ook nog eens 2 ergens halverwege gestopt met ontwikkelen (nog ver voordat de machine uit stond dus). Nu maar hopen dat de resterende 3 allemaal uit gaan komen. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: zondag om 16:55 Geplaatst: zondag om 16:55 (aangepast) Spannend! Ik zal mee duimen.🤞 zondag om 16:56 aangepast door Rookie Quote
Jorieke123 Geplaatst: dinsdag om 17:26 Geplaatst: dinsdag om 17:26 Het heeft al goed geholpen: er zijn al 3 kuikens! 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: dinsdag om 19:35 Auteur Geplaatst: dinsdag om 19:35 Yeeehhh..kwaken ze Frans? 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: gisteren om 02:39 Geplaatst: gisteren om 02:39 Hier ook weer een koppeltje loopkuikens gekocht. wat een sopperts🤣. Zodra ik de koekepan met vers water neerzet is de sport om dat water zo snel mogelijk vies te maken. Nu nog onder de warmte plaat. 2 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: gisteren om 08:30 Geplaatst: gisteren om 08:30 12 uren geleden, appelvrouw zei: kwaken ze Frans? Een paar wel! Piepen dan he... het Fransche kwaken komt later pas. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: gisteren om 08:55 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:55 Pièp pièp 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: gisteren om 12:28 Geplaatst: gisteren om 12:28 Op de 2e foto hierboven zie ik een waterbadje, in de vorm van een koekenpan. Is dat om ze alvast te laten wennen, en, zijn loopeenden lekker? Deed me denken aan: https://youtu.be/GAz-Lwbpt6k?si=5KJgusZPx29r7suf Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Alle 3 de Franse kuikens zijn uitgekomen. Het lijken wel zwartbonte koekuikens 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ja als je de eendjes een binnenzwembadje geeft dan maken ze er echt een &*^$zooi van. Wij hebben dus een uitloop naar buiten gemaakt, en daar een stevig rennetje geplaatst, waar ze dan hun pierenbadje hebben en waar ze dus veel kunnen smeren en spetteren en poetsen enz. Binnen krijgen ze wel gewoon water om te drinken, maar omdat ze ook dáár een smeerpoetserij van maken heb ik er een groot plastic 'bord' onder die ik dan vaker kan schoonmaken (of afgieten ) en de rest van het verblijf iets netter blijft. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Die zullen niet wit worden zoals die van Nas. Eerlijk gezegd heb ik zijn eenden niet gezien dus het is voor ons ook een verrassing wat de tekening gaat worden. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Rookie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur geleden, Jorieke123 zei: Alle 3 de Franse kuikens zijn uitgekomen Quack, quack...😁 Ze zijn cute! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.