Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tijdens het ompakken van de eieren (naar de uitkomstlade) hoorde ik wel wat zacht gepiep uit eieren komen! En ook zag ik iets bewegen toen ik er met mijn schouwlamp op/door scheen. Maar blijf nog maar even duimen hoor ;) 

Oh ja: van die 9 loopeend-eieren die Appelvrouw mee nam uit Frankrijk waren er maar 5 goed bevrucht, en nu zijn er ook nog eens 2 ergens halverwege gestopt met ontwikkelen (nog ver voordat de machine uit stond dus). Nu maar hopen dat de resterende 3 allemaal uit gaan komen. 

• Like 1
Geplaatst:

Ja als je de eendjes een binnenzwembadje geeft dan maken ze er echt een &*^$zooi van. Wij hebben dus een uitloop naar buiten gemaakt, en daar een stevig rennetje geplaatst, waar ze dan hun pierenbadje hebben en waar ze dus veel kunnen smeren en spetteren en poetsen enz. 

227_3888.JPG

Binnen krijgen ze wel gewoon water om te drinken, maar omdat ze ook dáár een smeerpoetserij van maken heb ik er een groot plastic 'bord' onder die ik dan vaker kan schoonmaken (of afgieten :sick: ) en de rest van het verblijf iets netter blijft. 

227_3889.JPG

Geplaatst:

Die zullen niet wit worden zoals die van Nas. Eerlijk gezegd heb ik zijn eenden niet gezien dus het is voor ons ook een verrassing wat de tekening gaat worden.

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...