Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

we zijn reeds enkele jaren geaboneerd op het tijdschrift "moestuin"

vonden het een zeer goed maandblad

maar vorig jaar is er daar zeer veel mis gelopen

meer dan de helft van de boekjes niet gekregen en de rest was een maand te laat

email en telefoon bestonden niet of niet meer

op forums hadden we gezien dat we niet alleen waren

dus einde voor ons

maar vandaag ontvangen we een brief dat het tijdschrift is overgenomen.

weet er iemand van jullie daar iets meer over

Geplaatst: (aangepast)

Heb de brief ook gehad (ondanks dat we geen abonnement meer hebbeen). Tja ze zijn de afgelopen jaren wel vaker van uitgever en naam verandert dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het blad nu echt in nieuwe handen is. De website en vormgeving doen in ieder geval vermoeden dat er het een en ander veranderd is.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik heb het opgezegd vond na een jaar de artikelen veel vaker de revu passeren dan ik had gedacht en ik lees er niet lekker in weg, heb de brief ook gekregen inderdaad. Maar hun prijs was ook verhoogd want ik betaalde volgens mij geen 40 euro.

groetjes Sandra

Geplaatst:

Ik heb 4 artikelen voor ze geschreven, en ze foto's geleverd voor bij die artikelen. Bij het inleveren van het 3e artikeln hoorde ik al niets meer van ze terug, en na het 4e kreeg ik helemaal geen contact meer met ze.

Ik heb ze nu naar aanleiding van die brief gemeld dat ik daar helemaal niet blij mee ben (heb veel tijd en moeite in die artikelen gestoken), en dat ik mag hopen dat ze niets van mijn teksten of foto's gebruiken zonder mijn toestemming. Ben wel een beetje klaar met ze!

Je hebt veel meer aan een forum als deze!

Geplaatst:
ik heb ze in ieder geval een mail gestuurd en om reaktie gevraagd over wat vorig jaar gebeurde en wat er aan gedaan zal worden

benieuwd naar het antwoord

Ik heb ook een brief van ze gehad. Ik heb ze ook een mail gestuurd om te vragen hoe het nu zit met wat vorig jaar is gebeurd en dat ik vind dat ik nog bladen te goed heb aangezien ik voor 12 bladen betaald had en er maar een stuk of 5 gehad heb.

Ik heb de mail vorige week verstuurd en nog helemaal niks gehoord.

Geplaatst:

Wat jammer dat je dan de mogelijkheden hebt om zo'n leuk blad te maken en dat je t dan zo verpest..

En jammer dat ze nou opnieuw kunnen beginnen en eerst de rotzooi van hun voorgangers op moeten ruimen.

Als het wat wordt ben ik wel nieuwsgierig naar dat blad..

Geplaatst:

Ja jammer hoor, ik had het ook leuk gevonden maar begin er maar niet aan.

Ik heb vorig voorjaar de FRESH gekocht een heel erg leuk blad over koken en tuinieren. Het was volgens mij een speciale uitgave van een ander blad, maar erg leuk dus.

Als ze dit vaker uit zouden geven zou ik mezelf gelijk abonneren!!

adm0bn.jpg

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Geplaatst:

Was dat maar waar, ik sta nu ieder keer in de boekenhandel te zoeken of ergens in de tuinbladen stukjes staan die van toepassing zijn voor de moestuin, daar na moet ik me iedere keer af vragen of ik een dikke 6 euro wel waard vind voor zo'n stukje!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Zag trouwens op dit forum ergens een tip om die boeken in de bieb te lenen, ga van de week even kijken of ze die hier ook hebben.

Geplaatst:
Ik heb Kitchen Garden uit Engeland. Erg leuk! Wel wat veel tekst zo af en toe.

Ben meer van de plaatjes! Met m'n ADD houd ik lezen nooit lang vol, half a4tje of zo!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...