Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

you thínk it's water but it's not

Geplaatst:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Gaat wel lekker daar, of niet?

Uhum... ondertussen is moeders nú ook al ziek... dus de kans dat ik met de kerst iets ga oplopen wordt allengs groter...

Misschien maar mondkapje voor (wel lastig met eten...) en desinfecterende handgel gebruiken... En vooral niet zoenen en lange afstandsknuffels geven...

Heeeeel gezellig dus...

Geplaatst:

Haha, nu ben ik ff ontklaagt: ik zie het voor me, zo"n hele Kersttafel vol met angstige mensen met een mondkapje op

Over ziek zijn: vanavond met een stel buurvrouwen kersttafel en voordeurpompoenen gesneden..neemt er een koekjes mee..zitten we lekker te eten zegt ze: ja die heeft mijn man vandaag gebakken..5 minuten daarvoor vertelde ze dat hij nu in bed lag..met buikgriep

Geplaatst:

Oeps Jet, en je was al ziek, nou misschien heb je nu weer weerstand opgebouwd. fijne,gezonde dagen voor je.

Geplaatst:
.... ja die heeft mijn man vandaag gebakken..5 minuten daarvoor vertelde ze dat hij nu in bed lag..met buikgriep

Die virussen overleven 175 graden in de oven toch niet?! Wie weet loopt het goed af.

Geplaatst:

In de oven waren de virussen wel dood denk ik, maar daarna heeft hij ze nog bestrooid met poedersuiker en er lintjes door gehaald..ze waren eigenlijk bedoeld voor in de boom...

Maar misschien ben ik wel te angstig, inderdaad Jeanne, ook omdat ik me net een stukje beter begin te voelen... volgens dochterlief ben ik wel een beetje een nerd op het gebied van bacteriën ( te angstig zegt ze)...

Geplaatst:

Beterschap allemaal....ook ik zit te snotteren en een holte ontsteking te kweken.

Vandaag dus even snel rinileen neusspray gehaald...schijnt goed te helpen.

Vanaf morgen een paar dagen radio stilte vanaf deze kant.

Ik vertrek morgen op tijd naar mijn ouders en kom donderdag eind van de middag weer thuis.

Lekker even een korte vakantie met de kerstdagen

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Niks te braken vandaag gelukkig

De buurman vroeg wel of we wat kwamen drinken.., ik heb pas voor morgen afgesproken...per slot van rekening ben ik nog steeds heel erg verkouden.. het zit gewoon muurvast! Inderdaad een homeopathische spray zoals cinuforce zou kunnen helpen.

Geplaatst:

nou hoop ik dat jullie allemaal op k nappen voor de kerst. beterschap.

Geplaatst:

Dank je wel Jeanne het gaat vast wel lukken. En zo niet, ik heb binnen zat te doen want: een vriend heeft ons alle seizoenen Lost geleend..mijn klacht is nu deze:Na twee afleveringen gezien te hebben wil je wel weten hoe het afloopt..en nu moet ik 70 uur tv kijken...( en ik hou helemaal niet van tv kijken..en heb ook hele erge vliegangst..dat was ik net aan t overwinnen om nog 1x zo`n vliegende sigaar in te gaan om naar het verre Oosten te vliegen..na aflevering 1 heb ik Lie net gezegd dat ie maar alleen gaat...ik ga echt zo`n blikken doodskist niet in ):sick:

Edit voor wie Lost niet kent: alleen al in aflevering 1 zie je een vliegtuig 3 x neerstorten door de ogen van steeds weer een andere acteur ( en er zijn nog veel meer acteurs die nog gaan neerstorten )

Geplaatst:

vere oosten? wil je niet naar bali of Afrika? dan ga ik mee met je en dan maken we zo veel lol dat je heel je vlieg angst vergeet....

ik kan niet kiezen waar ik naar toe ga.......even gek doen en gewoon weg

Geplaatst:

Naar Afrika kan je prima met de auto...en dan overvaren Gezellig Thessa

Geplaatst:

ik wil echt serieus hoor, ik zoek nog een reis maatje

Geplaatst:

grrrrrrrrrr,

de buurman ging vanmorgen om half 8 al zijn 3 vierkante meter tuin

urlaub15.gif

in plaats van te

tuinieren.gif

Geplaatst:

Lijkt het voor de visite even alsof het altijd keurig netjes is he?

Geplaatst:

oeps, gooi ik per ongeluk toch nog een m3 bladcompost op zijn grasveldjes...

...en ben meteen gestraft: het straatjesgras staat alweer te groeien en te bloeien en uit te zaaien op de tuin.... Hoezo winter?

Geplaatst:

Leuk! Chocolade truffels maken (ruim 800 gram) voor morgen.. leek me wel leuk.

Maar die chocolade repen in kleine stukjes hakken zodat het beter smelt.. Hmmm.. Typisch wat voor mij; Mes in m'n vinger en véél bloed.. na 15min werd het pas rustig, maar geen pijn gehad .. vreemd

Achja, wel onhandig met typen, douchen enz.. flinke snee

Moet er stiekem toch ook wel omlachen.. Stond tijdens het gebeuren ook te lachen Maar wel onhandig!

Geplaatst:

ik denk dat iets pijn achteraf nog komt. heb jij weer

Geplaatst:

Met dat soort vaardigheden zou ik maar geen houthakker worden Dennis..of tandarts

Geplaatst:

Mijn oliebollenbeslag wil niet rijzen

Ga zo toch maar bakken, kieken wat wordt zeggen ze dan hier.

Geplaatst:

kun je niet een zakje poedergist toevoegen met wat lauwwarme melk,gist werkt niet goed meer boven de 30 C

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Je kunt beter niet bakken als het niet rijst, dat smaakt nergens naar. Toch nog maar even op zoek gaan naar een nieuw zakje gist, en dan even het beslag boven de verwarming zetten.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:
ik denk dat iets pijn achteraf nog komt. heb jij weer

Wanneer is achteraf? Voel geen pijn..

Met dat soort vaardigheden zou ik maar geen houthakker worden Dennis..of tandarts

Chirurg dan maar!

Geplaatst:

Is wel gelukt hoor, zat toch beweging in.

En nu klaar

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.