Geplaatst: 21 september 201213 j Dit weekend geen tuin.De grote finale van het WK -wielrennen staat letterlijk voor de deur.Morgen zaterdag de dames en zondag de heren. Ongeveer 200.000 bezoekers verwacht rond het parcours.Afgelopen week was het al lekker gezellig de hele dag, tussen de wedstrijden door, trimmers en toeschouwers over het parcours.Op een prachtig gelegen weiland aan het parcours heb ik samen met de eigenaar (mijn buurman) een gezellige kijkplek gemaakt.Met een hapje en een drankje. En letten jullie even op als je het op de tv volgt. Het grote Margraten spandoek van het oranje legioen hebben we er ook bij gehangen.Dat komt meestal in beeld. Trouwens voor de liefhebbers, iedereen is welkom.Langs het parcours op loopafstand vanaf de Daalhemmerweg (rotonde Sibbe) richting de windmolen van het Gasthuis.
Geplaatst: 21 september 201213 j Auteur Ps. Moet er wel bij zeggen dat het ambachtelijk ijs dit weekend vervangen wordt door Primus van Haacht. (voor de kenners).
Geplaatst: 23 september 201213 j Hee, leuk! Ik ga bij mijn ouders thuis aan de Daalhemerweg kijken. Heel misschien kom ik even aanwaaien. In elk geval veel plezier en duimen dat het droog blijft! blog/freggel/
Geplaatst: 23 september 201213 j De barkrukken zijn toch een beetje op ijseters (kinderen) berekend Jos? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 september 201213 j Philipe Gilbert is wereldkamioen Waar waren NU die Hollanders, Boom en consoorten?Juist aan zijn kraampje hun verdriet aan het verzuipen
Geplaatst: 24 september 201213 j Auteur Kijk Bor daar zit je nu weer helemaal fout. Maar ja Antwerpen is zo ver weg.Het WK was in Limburg en niet in Holland.En zeker 60% van het publiek waren Vlamingen.Zelfs die vonden het niet erg dat een Waal heeft gewonnen die op 15 km van het parcours is geboren en getogen.Samen met heel wat Belgische vrienden hebben wij op onze gezellige plek twee dagen lang een feest gebouwd. De Primus was niet aan te slepen.Van enkele Aalstenaren heb ik als dank een fles Dirk Martens gekregen en die was lekker.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.