Geplaatst: 27 november 201213 j Als ik een vlag had dan zou ik hem nu uithangen!!! In plaats daarvan hier maar een plaatje: Want het is nu zéker!!! Er staat alweer een busje voor de deur om volgeladen te worden!!!... MIJN VRESELIJKE VERVELENDE LUIDRUCHTIGE RUZIEMAKENDE STAMPENDE SCHREEUWENDE KRIJSENDE etc. etc. etc. BOVENBUREN GAAN VERHUIZEN!!!! Bij mij is het FEEST!!! Heb net al een dansje gedaan... Geduld wordt dan blijkbaar tóch beloond... Ben afgelopen jaren heel wat keren naar mijn huisje en moestuin gevlucht om aan hun vreselijke schreeuwruzies te ontkomen... Blij dat ik in ieder geval een plek had om naartoe te vluchten...
Geplaatst: 27 november 201213 j Auteur Geweldig, supergefeliciteerd Erny! Wat zal jij opgelucht zijn... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 november 201213 j Super Erney voor je, Ik heb het ook mee gemaakt met slechte naaste buren,alleen wij zij toen zelf gaan verhuizen, gelukkig hoef jij dat niet.
Geplaatst: 28 november 201213 j Om het te vieren heb ik bij Diana van alles besteld Waren opeens wel 25 soorten... Vooral paarse vaste winterharde bloemen voor bij het huisje... Yeahhh.... Feest.... Bedenk me net dat het dan in mijn achtertuin ook weer beter toeven wordt als ik niet meer door hun wordt lastiggevallen zodra ik m'n hoofd de deur uit steek... Freeeedommmm....
Geplaatst: 28 november 201213 j Super Erney kan je weer lekker je eigen ding doen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 28 november 201213 j Geweldig Erny....dat is inderdaad een feestje waard ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 1 december 201213 j Erney wat fijn en inderdaad een goede reden voor een feestje .Zelf ook een reden voor een feestje het bestuurslid naast me gaat naar een andere tuin dus ik ben van zijn gezeur af en geklaag af en meestal over niets .
Geplaatst: 1 december 201213 j Oh, das ook een vervelende, kom je in lekkere stemming op de tuin en dan komt er zo'n zeurpiet de sfeer ff bederven! Gefeliciteerd, dat wordt dus een lekker seizoen 2013 voor jou. Moet eerlijk zeggen dat ik wel eens mijn hok induik om aanspraak te vermijden, hebben toch ook wel wat zeurders rondschuifelen hier, heb ik ook niet altijd zin in... D'r is er 1 bij die gewoon noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer ophoudt met tegen je te praten. Daar moet je gewoon bij weglopen. Maar die is wel aardig, dat scheelt dan weer. (Offtopic: ik hoor nét een dikke envelop door de brievenbus vallen, de zaadjes van Diana zijn binnen, hiephoi.)
Geplaatst: 4 december 201213 j Heb een echte reden voor een feest er zijn 2 bestuurleden opgestapt of gevraagd te gaan dat weten we niet ,maar zonder hun in het bestuur zal het veel prettiger worden .Plus de wildetuinenmeneer mag in iedere geval volgend jaar blijven dus al de gesprekken hebben toch nut gehad .Verder heb ik nu nieuwe buren die erg aardig lijken op de tuin de zeurpiet uit het bestuur heeft een andere tuin dus ik kijk echt uit naar volgend jaar op de tuin .
Geplaatst: 4 december 201213 j Dan ga ik ook weer. Een beetje laat, want ik heb 'm al een tijdje, maar ik heb m'n p! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 4 december 201213 j Ja, dacht ik ook net.... Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 4 december 201213 j Propedeuse Informatiekunde. Dat is dat je het eerste jaar in één jaar hebt afgerond. Zo'n gekke traditie die ze op universiteiten hebben Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 4 december 201213 j Propedeuse Informatiekunde : Gefeliciteerd Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 4 december 201213 j Dankje dankje dankje. Ik ben er ook errug trots op, want ik wou hem cum laude halen en het is me uiteindelijk nog gelukt ook Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.