Geplaatst: 21 augustus 201312 j NOG VELE JAREN.Edit : moest nog even een plaatje zoeken. 21 augustus 201312 j aangepast door Gast Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 22 augustus 201312 j ben jij jarig vandaag Greetje ??? Van harte proficiat ,en nog vele jaren erbij in gezondheid en geluk ,met allen die je lief zijn
Geplaatst: 24 augustus 201312 j ontroerd door al die olifanten die kwamen opdraven........ pas nu kunnen reagerenthnx,thnx,thnx Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 oktober 201312 j Auteur Erny, van harte, smak!!http://www.youtube.com/watch?v=4neHXEswVjI ( muziek aanzetten en dan de kaarsjes uitblazen!) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 oktober 201312 j ERNY VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELE JAREN TOEGEWENST Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 7 oktober 201312 j Gefeliciteerd een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 7 oktober 201312 j @Erny, NOG VELE JAREN . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 7 oktober 201312 j hieperdepiep voor een hyperdepiepe erny!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 oktober 201312 j Van harte proficiat en nog vele jaren erbij in gezondheid en (tuin)geluk !!Ik wens je een prachtige dag toe
Geplaatst: 8 oktober 201312 j Gefeliciteerd Erny!!!! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 17 oktober 201312 j Erny en Guus gefeliciteerd!! Mijn feestje voor vandaag...Eindelijk het contract getekend voor mijn moestuintjeEn voor het eerst zaden besteld voor de moestuin en vind het zoooooo spannend Het gevoel dat de voorpret echt is begonnen Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 17 oktober 201312 j Van harte gefeliciteerd Loraine.En dat je maar een heel mooi moestuin seizoen tegemoet mag zien.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.