Koert Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Naar aanleiding van o.a. Hans hem te waarschuwen voor Lidl aanbiedingen en van Addie voor potgrond, dit nieuwe topic. Plaats hier alle handige aanbiedingen en acties van winkelketens en webshops die andere forumleden anders misschien missen. --------------------------JAAR 2011 Dit topic is gesloten, voor de aanbiedingen 2012: Moestuin Aanbiedingen 2012-------------------------- Even a broken clock is right twice a day
Koert Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Geplaatst: 21 februari 2011 Vandaag in de bus de nieuwe lidl-folder met aanbiedingen vanaf donderdag 24 Februari met o.a. veel gereedschap, kleine tuinkas en folietunnels.Aangezien de folders per regio kunnen verschillen hier een link:http://lidl.v1retail.com/ Even a broken clock is right twice a day
jos Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ik heb vanmorgen diverse zaden bij de LIDL in Duitsland gehaald.Voor specificatie zie Jos seizoen 2011.Kleine pakjes kosten 0,15 ct (vijftien eurocent)Peulvruchten en F1 hybriden kosten 0,49 ct (negenenveertig eurocent)Ik had 18 pakjes voor iets meer dan 5 euro. Ze hebben natuurlijk niet alles, enkele tientallen groente-soorten en bloemenzaad.Voor dat geld krijg je hier de lege zakjes niet eens.
dennislp Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ik heb vanmorgen diverse zaden bij de LIDL in Duitsland gehaald.Voor specificatie zie Jos seizoen 2011.Kleine pakjes kosten 0,15 ct (vijftien eurocent)Peulvruchten en F1 hybriden kosten 0,49 ct (negenenveertig eurocent)Ik had 18 pakjes voor iets meer dan 5 euro. Ze hebben natuurlijk niet alles, enkele tientallen groente-soorten en bloemenzaad.Voor dat geld krijg je hier de lege zakjes niet eens. Jos de importeur voor andere moestuin forum leden? vind het echt jammer dat de lidl in NL het niet zo goedkoop verkoopt, voor de prijs kan je nog is leuk wat van alles uit proberen > Planten kopen? Doe het bewust!
wouttie75 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 net bij tuincentrum de Boet in Hoogwoud Noord Holland geweest, heleboel zaden met 40% korting, erg mooie grote winkel People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
dennislp Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 net bij tuincentrum de Boet in Hoogwoud Noord Holland geweest, heleboel zaden met 40% korting, erg mooie grote winkel Hey,Hier in Alkmaar, Noord-Holland, bij de overvecht ook! Maar direct viel op: De zaadjes waren 1 maand over datum! Wel leuk, 1 maand over datum en direct 40% korting > Planten kopen? Doe het bewust!
bonnie f Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Bij de gamma (dat zeg ik: gamma): 4 zakken potgrond voor 8,974 zakken tuingrond voor 5,97conform RHP en EN-norm Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
wouttie75 Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 @Dennis, ben je al eens bij de Boet geweest? Dit was voor mij de eerste keer, groot daar. Als ik weer eens in Alkmaar kom ga ik ook eens bij overvecht kijken, ben wel al een paar keer in Schagen geweest. Ze hadden bij de boet ook poot en plantgoed, erg leuk. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
dennislp Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 de boet, ja dacht dat ik daar al een keer geweest ben, wel erg lang terug! Overvecht kom ik eigenlijk alleen maar, 15min met de fiets & 7min met de auto ofzo, lekker dichtbij! > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Tip van Jasmin:http://www.tuinkassensite.nl/tuinkassen/actie-set-van-10-tomatenspiralen.html?productNr=10005104 Even a broken clock is right twice a day
Addie Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Dat is nog een beter idee koert, een algemeen aanbiedingen topic . Bij de lidl hebben ze deze week ook nog andere tuinspullen naast het plastic kasje.
Koert Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Geplaatst: 24 februari 2011 Precies, Luc heeft dit topic nu ook mooi vast bovenaan gezet(dank u) Op de vorige pagina staat een link van de lidl zodat iedereen per regio kan bekijken wat er in de aanbieding is. Even a broken clock is right twice a day
aardbeijim Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Ja,ik dacht er net aan zou je van die rozenboog geen heeeel klein serretje kunnen maken als je er een beetje plastic overdoet. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Kan inderdaad! maar dan zijn pvc buizen denk ik goedkoper? (Tja, en iets minder stevig) > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Geplaatst: 24 februari 2011 Dan kun je (ook voor het geld) beter zo'n tunneltje halen, heb je er al gelijk plastic bij, ben je klaar! Even a broken clock is right twice a day
aardbeijim Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Heb ik ook.Heb er meteen 4 gekocht.Maar in de belgische lidl waren ze 1,50 euro dgoedkoper. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 hmm... Of 2 van die rozen bogen, pvc buisjes er tussen, groooot stuk plastic er over en je hebt een grooottteee kas/plastic tunnel Wij hebben nog heel veel plastic liggen Toen ze hier de zolder aan het verbouwen waren, stonden er 3 rollen van 2 meter breed en denk 100 meter lang .. en die zijn ze vergeten mee te nemen.. Zijn we ze toch zéér dankbaar voor > Planten kopen? Doe het bewust!
aardbeijim Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Dat kan ik geloven daar kan je lang meedoen. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Ja zeker! Het is niet héél erg sterk, maar met zoveel, beetje voorzichtig mee om gaan en je kan er echt lang mee doen! Vraag me af of zo'n rol in de bouwmarkt duur is, heb eigenlijk geen idee > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Voor de mensen die aan de Duitse grens wonen, Aldi heeft daar groentenzaden voor 49ct per zakje:http://www.aldi-nord.de/aldi_angebot_do_24_02_2011_48_577_8845_5.htmlNog wel meer tuinspul in de aanbieding maar die kan je daarna zo bekijken verder op de site. Good things come in small packages
bonnie f Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Ik ga dinsdag (als alles goed gaat) naar duitsland. Ik wil wel wat kopen voor wie wil.(reken zelf maar even uit of het goedkoper is, ivm verzendkosten) Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
dennislp Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 AAAAA! GRAAAAG! (Oef, spring nog net geen gat in de lucht, of geen gat in de wigwam. ) Iemanad enig idee waar een folder te vinden is? / welke ze hebben? (Ok, sowieso weet ik er al veel die er te vinden zijn!) Bonnie, ik stuur je wel even een berichtje! > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Folder kan je gewoon op die site bekijken. Staat dacht ik ergens links?Was bij de Lidl dat je de folder kon bekijken en links stond. Sorry Good things come in small packages
dennislp Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Kan ze niet vinden op lidl.de , dat is jammer.. Zal wel te veel keuze zijn, Ach kan wel zien wat jos toen gehaald heeft, daar kan je dus sowieso uit kiezen jos had toen in zijn lijst staan; winterheckzwiebeln (look) Is dat gewoon bieslook? > Planten kopen? Doe het bewust!
bonnie f Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Voor Dennis http://www.aldi-nord.de/aldi_angebot_do_24_02_2011_48_577_8845_5.html Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten