dennislp Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Stil jij! ach, heb de dille, koolrabi, biet, en nog een paar enkele dingen niet mee genomen hoor Maar wel weer een pepermunt plantje, stond een enkeling tussen de basilcum, bieslook etc.. morgen maar even verpotten, was een mooi plantje voor €1,-! > Planten kopen? Doe het bewust!
jasmin Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Waar kan je de goedkoopste bamboestokken kopen??? Dun, dik, kort, lang... van alles wat... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
hansm Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Naast Mp waar ze voordeligst zijn heeft van der Wal redelijke prijzen zitten wel in bundels van 50 of meer geloof ik maar je kan ze natuurlijk zagen in de maat die je wilt. Players only love you when they're playing.
Frank Houweling Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 hoe-krijg-ik-die-bamboe-ooit-weg-help-t479.html Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
jasmin Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Hoe zou het afgelopen zijn met Essiebes in de rim-bam-boe??? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
aardbeijim Geplaatst: 9 maart 2011 Geplaatst: 9 maart 2011 Welke bamboestokken zijn het beste?De hele verse of al de wat oudere? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
aardbeijim Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/index11.shtml Volgende week zijn ook weer handige dingen.rabarber,knoflook,asperges en aardbeien. Ook worteldoek 25 m lang en 1 m breed voor maar 15 euro.Dat is wel spotgoedkoop he. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Bedankt voor de tip Jim! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Ja handig Jim ik ga de koemestkorrels en kalk spul halen, en als de italiaanse kruiden mooi zijn neem ik vast ook van mee. Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 En nog lekker wat asperges, en het worteldoek! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Brrr worteldoek echt lelijk, en lijkt me ook niet goed voor mileu al weet ik niet zeker maar ziet er zo uit als vies plastic Zegt zelfvoorzienend zijn niks over plastic nep produkten of regels daarover Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Dat worteldoek is niet duur! Misschien ook even bij de rest snuffelen. Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Nee hoor, er staat niets over plastic in de zelfvoorziening bijbel. Oh wacht, die is er niet! Als plastic (wat ik jaar na jaar kan gebruiken) er voor zorgt dat ik minder onkruid hoef te verwijderen, kan ik nog meer telen! Je had gelezen dat ik 3 hectare heb toch? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aardbeijim Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Ja dat weten we.En voor 15 euro kan je het niet laten liggen he. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 (ik zei het niet om op te scheppen hoor Maar gewoon om Hans even terug te zetten op zn plekje, de bijdehand) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aardbeijim Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 ok,doe maar.Ik heb mijn bericht even na gelezen het was niet zo de bedoeling van:DAT WETEN WE.Maar gewoon van we weten het. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Hihi ok Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Ja handig Jim ik ga de koemestkorrels en kalk spul halen, en als de italiaanse kruiden mooi zijn neem ik vast ook van mee.Koemest ga ik ook halen, die emmers zijn daarna handig om de tomaten of paprika in te zetten
essiebes Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/index11.shtml Volgende week zijn ook weer handige dingen.rabarber,knoflook,asperges en aardbeien. Ook worteldoek 25 m lang en 1 m breed voor maar 15 euro.Dat is wel spotgoedkoop he. Oh super! Bedankt voor de tip Ik ga volgende week maar eens wat kalk en mest halen dan.
hansm Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 (ik zei het niet om op te scheppen hoor Maar gewoon om Hans even terug te zetten op zn plekje, de bijdehand) Beter bijdehand dan verweg en ik vindt wel dat ik je minimaal 1x per dag op de kast mag jagen als modje of is een modje daar niet voor Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Nee hoor, er staat niets over plastic in de zelfvoorziening bijbel. Oh wacht, die is er niet! Als plastic (wat ik jaar na jaar kan gebruiken) er voor zorgt dat ik minder onkruid hoef te verwijderen, kan ik nog meer telen! Je had gelezen dat ik 3 hectare heb toch? Jawel, hij bestaat wel! De zelfvoorziening bijbel: http://www.amazon.com/Self-Sufficient-ish-Bible-Eco-living-Century/dp/034095101X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1299757762&sr=8-1Had ergens ook een andere versie voorbij zien komen maar kan ik zo snel niet vinden. Dat je 3 (!) ha. had dat wist ik nog niet Ja dan ben je genoeg self-sufficient. Jaloers!! Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Hihi ja, je kunt een kookboek ook een bijbel noemen, maar je mag gewoon een recept naar je eigen wensen aanpassen Zelfvoorzienend is niet persé super biologisch/biodynamisch/wat dan ook. Naar mijn idee in ieder geval. Je kunt ploegen met een paard of ezel, wij hebben een vervuilende trekker. Met 3 hectare ben je nog niet vanzelf zelfvoorzienend. Je kunt er ook een leuke golfbaan van maken We hebben wel inderdaad meer ruimte voor beesten, die een boel meehelpen in de rit naar zelfvoorziening! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Was niet letterlijk bedoelt hoor Jorieke. Zag de woorden self sufficiënt en bible en dat triggerde mijn gedachten Hoe je self sufficiënt wilt zijn is idd aan jezelf. Het gaat erom dat je zo weinig mogelijk hoeft aan te schaffen om in je eigen levensonderhoud te voorzien. Dat de 1 dat eco doet, de ander bio en weer een ander niet, daar heeft het denk ik niet zoveel mee te maken. Alhoewel vele anderen hier anders over kunnen denken. Ik zou t zelf eco/bio doen, maar heb er respect voor dat anderen hun eigen gang hierin gaan. Ik verwacht ook niet dat iemand mij een geloof kan aanpraten. Zo simpel zie ik dat. Met een golfbaan kun je ook aardig verdienen lijkt mij Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 We doen het zo biologisch mogelijk, waar haalbaar. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RickT Geplaatst: 10 maart 2011 Geplaatst: 10 maart 2011 Gisteren en vandaag ook wat zaad gescoord bij de Aldi KropslaRaketslaCourgetteKoolraab Rick`s Steigerhouten Meubelen
Aanbevolen berichten