RobO Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 (geinig, zo'n moestuinforumtwitter...34 punten met 3x letterwaarde)
greetje Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 GMP 2014?????ik mis steeds meer zie ik kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
RobO Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 (aangepast) komt goed Greetje, wacht anders ff met replyen... 7,6,5,4,3,2,1,...karaktertje...ik ben een fan van D&D (als je boven de 18 bent : klik hier) 3 december 2013 aangepast door Gast
HuubvG Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 (aangepast) @ Rob0 @ Greet, nee hoor, dat mis je niet echt, lees maar gewoon in de tuin. 4 december 2013 aangepast door Gast
Erny Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 Leverkruid was het Huub... die pluimpjes... enne... die aarde was écht niet nat hoor... Sámenwerking heet dat, Greetje... Huub heeft ff geen grote tuin en wel spitwil, ik heb grote tuinen en geen spitlust... prima combi. En het mooiste van de dag was dat we de kachel van Bors aan de gang hebben gekregen (moest eerst gasfles voor gekocht/geruild worden met de ondertussen benodigde nieuwe drukregelaar) waardoor het huisje voor het eerst verwarmd werd... En dat was me toch een potje fijn!
greetje Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 Vandaag niks in mijn eigen tuin gedaan, behalve wat bonenkruid geplukt en enkele knolselderijen uit de kas gehaald.
RobO Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 alled goed Huub? gewied, compost gemaakt, de wedstrijdgroente voor volgend jaar gekozen: een reuzen-ui (7 kg max)(iemand nog geheime wapens?)
Nynkef Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 geteld hoeveel knoflookjes al zichtbaar zijn:18
appelvrouw Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Geplaatst: 4 december 2013 Enkele kruiwagens blad geharkt..een deel over het permastuk à la Gertrud Frank verspreid. Een kruiwagen vol met "rotzooi"( bloeiend gras, brandnetels enz.) bij de kippen in de ren. Vergeten dat ik eieren had geraapt en bij Lie gekeken die op het dak aan t werk is. Lekker staand op de ladder tegen de dakrand aangeleund, en verbaasd dat het zo nat was op het dak..totdat ik erachter kwam dat het eierstruif was dat uit mijn jaszak en langs mijn broek liep We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 hahahaha! Ik stop ze ook altijd in mijn zak en raak dan op de terugweg afgeleid door van alles en nog wat, tot nog toe ging het gelukkig goed. Misschien volgende keer een mandje meenemen? http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Geplaatst: 4 december 2013 Neeeh, dat gaat 1 x goed en dan vergeet ik het mandje weer. Misschien moet ik een berg doosjes in de caravan leggen( er zit nog 1 bovenkastje in ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
tds Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Ducktape geplakt op de platen van de kweekserre .... storm!Voorts de ram gevangen en naar de garage gedaan ... lekker eten voor oudejaar.Oja en het kippenhok gesloten (zoals elke avond) tegen de vossen, marters enz
RobO Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 heul hard doorheengelopen(had wind mee... )
malouis Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Niets. Kreeg de fiets niet vooruit. (had wind tegen ... )
HuubvG Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Klapperend klimrek vastgezet aan stenen muur. Beetje scheef vanwege zijwind.
Eveline68 Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Pff door de noord westen wind heeft de tuin gelukkig niets te lijden, de flat hou de meeste wind tegen.Zo te zien staat mijn fiets nog recht op dus dat betekend dat daar nietv eel wind is endce kippen en konijnen veilig zitten pfff
appelvrouw Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Geplaatst: 5 december 2013 Twee kruiwagens verdroogd gras uit de boomgaard geharkt..dit is gras dat ik in juli heb gemaaid. dat was heel hoog, en ik heb het bij de fruitbomen gelegd. De kippen hebben het fijn gekrabd en door de boomgaard verspreid..het was niet gemakkelijk om het weer samen te harken, ik heb het nu bij twee van de 15 bomen gedaan..twee kruiwagens! Dit verspreid over een deel van het karton achter.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 moerbei boom wat in vorm gesnoeid, 3 babywilgjes geknot, 3 vlieren gesnoeid. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
tds Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Ziezo, gisteren de ram geslacht, hangt nu een nachtje aan de vleeshaak in de garage, en vanavond wordt het vlees gescheiden.Vervolgens héél wat taken voor dit weekend:- stal uitkuisen en in de serre tss de tuinbonen en de kolen- schapen vd 2e weide naar de 1e- aquariumfilter kuisen- Houten bak vullen met plastic en potgrond voor de binnen-kruiden- olijfbomen + bananeplanten beschermenenz
HuubvG Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Het los gewaaide vliesdoek heb ik vanmorgen weer over de bedden met knoflook (die er nog niet boven staat) gespannen. Het zit er vooral omdat ik niet wil dat de buurtkatten er hun behoefte doen. Het helpt heel goed. Ze durven er zo te zien niet op te gaan lopen.
Jorieke123 Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Tds: heb je de ram ook zelf gedood? Of het karkas opgehaald bij de slager? Ga je nog wat speciaals doen met het vlees? Misschien hier antwoorden? eigen-dieren-slachten-t3556.html Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
karins70 Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Ik heb net het kasje een beetje opgeruimd en kon het toch niet laten, wat veldsla gezaaid, ben benieuwd wat daar van terecht gaat komen, verder snijbiet geoogst voor door de kip korma vanavond ipv spinazie.
Aanbevolen berichten