Jorieke123 Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Nou, bij deze is het dan officieel: Zondag 24 maart is er weer een Moestuinforumdag! Bij mij in de 'tuin', in Zelhem. Iedereen is welkom, het is wel even leuk als je laat weten dat je komt. We maken over een maand of 2 nog een lijst met wie er zo ongeveer denken te komen. Voor wie nog niet eerder naar een moestuinforumdag is geweest: Dit wordt de 3e editie, en we komen bij elkaar om te kletsen, eten, te ruilen en nog meer te kletsen. We zorgen dat er tijdens lunchtijd een boel lekkers op tafel staat. Zelf gemaakt, door forum-leden. Verder maakt het niet uit hoe laat je komt, of hoe laat je weer weg gaat. Van te voren maken we ruillijsten op dit forum, om een beetje aan te geven wat je hebt en wat je zoekt. Houd het dus in de gaten! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frank vwl Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 jeej ik ben weer van de partij als er niets vreemds gebeurd in de tussentijd. Waarschijnlijk solo of ik moet met iemand carpoolen. Nu bedenken wat ik allemaal wil ruilen
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Het staat in de agenda, word voor mij de eerste keer. Ik neem aan dat je het adres en zo nog doorgeeft?Is het de bedoeling dat iedereen iets eetbaars meebrengt? Want dan ga ik vast denken Wat ik meebreng om te ruilen weet ik nog niet.
Jorieke123 Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Geplaatst: 19 december 2012 Het adres en de uitgebreide routebeschrijving volgen nog! En je hoeft niet persé iets mee te nemen voor de lunch, maar als je dat leuk vind dan mag dat! Zeker als je een specialiteit hebt ofzo. Koken met spullen uit de tuin is amper te doen in maart, dat is wel jammer. Maar ach, de taart van Thessa van vorig jaar was ook heerlijk. En de witte chocolademousse die Frank meenam..... Oef! Iets te drinken is ook altijd goed. Of een tafelkleed, of bordjes. Zo sparen we met zijn allen een hele lunch bij elkaar. Daar komt ook nog wel een topic over. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Ik meld Lie en mezelf bij deze aan We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidje Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Genoteerd! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Gemma Geplaatst: 22 december 2012 Geplaatst: 22 december 2012 Ik kom ook!Misschien dat erny met mij meerijdt. ( daar houden we even contact over)Voor de lunch neem ik zowiezo een paar lekkere dingen mee.Een ruil-lijst zal ik tzt maken. http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Erny Geplaatst: 22 december 2012 Geplaatst: 22 december 2012 Yeah...!! Dan meldt ik mij bij deze dus ook aan. Ruillijst volgt nog.
Conny Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Ik kom ook als het mag.Het lijkt me leuk om alle mensen in het echt te ontmoeten. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Jorg Geplaatst: 1 januari 2013 Geplaatst: 1 januari 2013 Ik meld me bij deze ook aan. Vorige keer (twee jaar geleden) was het erg gezellig
ClaudiaRebecca Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Wij (Kostas en ik) zijn ook dit jaar weer van de partij. Gezellig.we hebben maar een minituintje dus heel veel ruil heb ik niet. Natuurlijk nemen we wel iets lekkers mee. Moet nog ff nadenken wat.
eelzuhtjuh Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 (aangepast) Ik ben nog nooit geweest maar het lijkt me zeker leuk om eens te komen dus ik zal ook van de partij zijn Mijn vader wil ook graag mee omdat hij ook erg enthousiast werd van het varken van Jorieke verhaal hihi Dus ik kom met 2 personen en Conny rijdt als het goed is ook met ons mee.Ik zal nog wel een ruillijstje maken want tegen die tijd heb ik ongetwijfeld veel te veel pepers en tomaten gezaaid Maar welke soorten precies dat weet ik allemaal nog niet nu. 5 januari 2013 aangepast door Gast https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Als je een leuke peper soort hebt hou ik me aanbevolen.
Mar Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Wil ook graag komen en als er iemand is die met mij mee wil rijden uit de omgeving van Deventer, dan zou ik dat heel gezellig vinden, dus geef maar aan.En ik wil wel een hartige taart maken, heb nog wel voldoende groenten in de vriezer die daar in kunnen.
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 (aangepast) Mar plaats even wat je meebrengt bij dit topicmoestuin-forumdag-wie-neemt-wat-mee-niet-spieken-jorieke-t7486.html 10 januari 2013 aangepast door Gast
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 Als je komt en je brengt iets mee graag even melden op het andere topic, het word een beetje lastig als ik ze allemaal moet doorlezen en bijhouden.
Jorieke123 Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Geplaatst: 10 januari 2013 Ik mag niet in dat topic, maar ik wil wel graag kaas 'serveren', en misschien wat brandnetelbier om te proeven? Er zijn een boel BOB-bers , dus we maken het niet te bont Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 Ik zet het erbij voor je Jorieke We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nepomuk1983 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Ik wil me hierbij ook aanmelden! Ik zal nog even bedenken wat ik voor lekkers mee kan nemen.
Dennis29 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Wij komen ook weer (voor de 3e keer alweer, de tijd gaat snel ).
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 De 3e keer alweer ja Dennis. Leuk dat de meeste vaste MTFD-gangers weer komen, en er ook nieuwelingen bij zitten! Zo groeit de groep gestaag, Wij hebben er in ieder geval alweer zin in! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Ga je weer een lijstje maken van wie er allemaal komen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 Ja, zouden we al mee kunnen beginnen voor de mensen die het zo goed als zeker weten? (er kan uiteraard altijd wat tussen komen) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lisa Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Ik ben even weggeweest van het forum, druk met de site en andere dingen, en daarbovenop wat gezondheidsproblemen in de familie en met mijzelf...Maar dat lijkt gelukkig nu grotendeels te zijn opgelost, dus ik ben graag weer van de partij.Mijn vriend kan alleen niet op die datum, wellicht dat m'n zus of een vriendin van mij meegaat. Maar dat laat ik tegen die tijd wel weten . http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 Leuk! Geen probleem, aanhang is welkom. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten