appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2013 Auteur Geplaatst: 25 februari 2013 (aangepast) Erny: zeepkruid, knoflookbieslook, poleimunt, muurleeuwenbek,chayotevoor: peperplanten, doornloze braam, geel mosterzaad Conny: koningskaars, yakon, winterkamperfoelie, zeepkruid..voor: paprikaplanten Nepomuk: poleimunt, kruidenbijbel, uchikuri en futsublack zaad, ananaskerszaad..en ( als er nog is) kruisbesvoor: brandywine, palmkool, rabarber red champagne, chioggiazaad, belle de fontenay Jorieke: zaad van: sint fiacre, haricot coco, flageolet, winterkamperfoelie, koolkragen, gelei suiker,moneyvoor: prei, koolsoorten,muskaataarbei, welsh onion, aardamandel, ananassalie, tuinkerszaad, kipjes Kruidje: vast bonenkruid, haverwortel, hinnomaki geel, kornoeljevoor:broccoliplantjes en ( er was nog iets, maar dat ben ik vergeten..lupinezaad heb ik al gekregen, dus niet nodig..)Dennis29: knotwilg, chayote, winterkamperfoelie, kornoelje, eventuele perzikpituitloper en bont zevenblad, valse indigozaadvoor: josta, zwarte en rode bessen, salie lavendufolia Chana: aloe veraplantje, eeuwig moes stekjevoor: zeep Eva: chayote, egyptische ui, yakon, biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, lornoelje, zaden van: haricot coco, wieringer langstro erwt, borlottibonen, verfbrem, valse indigovoor: mottenkruid, perzikklokje, wichter, taro, crosne, daslook, zaden van de capucijner Thea: chayotevoor: tayberry Eelzutju: yakon, zaad van riesen von aspernvoor:gemengde radijszaadjes Angela: biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, kruisbes hinnomaki geel, boek stap voor stap, zaad van betterave crapaudinevoor:zwarte bes, emmers, schelpen & knutselsNynke: biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, knoflookbieslook, koolkragen 10 xvoor: geleisuiker/basterdsuiker Marieke: nog niets uitgekozen, geldvoor: roggenmischung Helen: 10 koolkragenvoor: geleisuiker/basterdsuiker Bit: Rose de Bernvoor: aardbeitjesPiroska: Haricot Coco a RamesVoor: waterkefir en mosterdzaadjes 11 maart 2013 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nepomuk1983 Geplaatst: 1 maart 2013 Geplaatst: 1 maart 2013 Jet, zou ik misschien wat zaadjes mogen van de ananaskers en heb je nog een stekje van de kruisbes?
appelvrouw Geplaatst: 1 maart 2013 Auteur Geplaatst: 1 maart 2013 ananaskers staat erop. Kruisbes weet ik niet zeker, ik heb er al een paas gewortelde vanaf gestoken. Wacht even tot eind volgende week? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Geplaatst: 3 maart 2013 Ik ben nu in NL, kan jij ze nu versturen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 Dit is de paarse morgenster van vorig jaar Jet. Niet gebloeid toen , maar wel met 4 scheuten nu. Ben er zó happy mee !! thnx nogmaals.
appelvrouw Geplaatst: 4 maart 2013 Auteur Geplaatst: 4 maart 2013 Super, die gaat zeker dit jaar bloeien! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Geplaatst: 6 maart 2013 Wil iedereen nog even controleren of ik alles erbij heb staan? Ik ben er zelf niet helemaal "bij"op dit moment ! Ik zoek nog iets, misschien is er iemand die dat heeft? Knolbegoniaknolletjes, deze bloemen zou ik wel eens willen proberen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Conny schreef:Hier een Update van de pleegpaprikaatjes. Zo zien de paprikaplantjes er nu uit.Schrik niet maar er staan als ik het goed heb komkommer zaailingen en radijs zaailing bij.Dit is een foto van de gevallen zaaibak.Ook met andere zaailingen erbij.Tot de volgende up-date.Conny. De paprikaatjes na het verpotten.De paprikaatjes in hun nieuwe onderkomen.De "Zaaitafel" Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
appelvrouw Geplaatst: 9 maart 2013 Auteur Geplaatst: 9 maart 2013 Mooi Conny, dank je wel, zo geniet ik nog even mee. Is het met de oranje paprika`s nog wat geworden? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Conny Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Volgens mij is er 1 opgekomen van de 3 die ik gezaaid heb.Ik heb toch het idee dat het te vroeg geweest is voor de paprika's Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Piroska Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Hoi Jet wil je mij wat van deze doen: Haricots coco gros Sophie à rames? de naam alleen al! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
helen Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Jet, heb je een voorkeur voor de kleur van de basterdsuiker? Wit, licht of donker?? Voor de 10 koolkragen. Ik neem ook diverse kleuren netjes voor je mee, heb netjes de netjes gespaard Groetjes uit de Betuwe
appelvrouw Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Geplaatst: 11 maart 2013 Piroska Prima! Helen Heledonkerbruine! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Ohh en nu zie ik opeens dat je ook een treurwilg-stek hebt! die lijkt mij erg leuk in de kippentuin.. mag ik die misschien ook? Moet je wel nog even zeggen wat ik daarvoor in de plaats voor je kan meenemen.. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 12 maart 2013 Auteur Geplaatst: 12 maart 2013 Ik snij enkele stekjes voor je volgende week Piroska, ik hoef er niets anders voor dan je me al geeft! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Super! Dankje, ik zie het al helemaal voor me, de kips in de schaduw van de treurwilg in warme zomers.. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Eva Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 heey Jet, heb jij nog een paar Egyptische uitjes voor me?En vast bonenkruid?
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Eva, we gaan kijken. Egyp ui gaat zeker lukken, ik graaf er wel enkele uit de pot.Maar daar sta je er al voor op toch? Bonenkruid weet ik niet zeker. Omdat er hier in NFrankrijk een ongelooflijke hoeveelheid sneeuw is gevallen, en het ook nog meer dan streng gaat vriezen zit ik in de problemen: de planten die uit de volle grond moeten. Ik heb hier nu hulp omdat ik niks mag doen, maar die kan nu ook niets doen. En ze gaat over twee dagen weer weg.Ik hou jullie op de hoogte We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Werkelijk? heb ik dat vergeten?ik wordt echt dement.... Als de planten niet lukken voor moestuinforumdag hebben we gewoon pech toch? volgend jaar beter dus maak je daar maar niet te druk over hoor! en het weer dit jaar...is helemaal doorgeslagen ik snap er niets meer van.
thea Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 @Eva anders heb ik wel Egyt UI.Voor de ruilMTMiddag? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Egyptische ui lukt sowieso omdat ze in een pot staan:D chayotes ook, en Yakon. stekken idem, zaden geen probleem, koolkragen al geknipt. Alleen wat in de grond staat kan lastig worden. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten