Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Erny: zeepkruid, knoflookbieslook, poleimunt, muurleeuwenbek,chayote

voor: peperplanten, doornloze braam, geel mosterzaad

Conny: koningskaars, yakon, winterkamperfoelie, zeepkruid..

voor: paprikaplanten

Nepomuk: poleimunt, kruidenbijbel, uchikuri en futsublack zaad, ananaskerszaad..en ( als er nog is) kruisbes

voor: brandywine, palmkool, rabarber red champagne, chioggiazaad, belle de fontenay

Jorieke: zaad van: sint fiacre, haricot coco, flageolet, winterkamperfoelie, koolkragen, gelei suiker,money

voor: prei, koolsoorten,muskaataarbei, welsh onion, aardamandel, ananassalie, tuinkerszaad, kipjes

Kruidje: vast bonenkruid, haverwortel, hinnomaki geel, kornoelje

voor:broccoliplantjes en ( er was nog iets, maar dat ben ik vergeten..lupinezaad heb ik al gekregen, dus niet nodig..)

Dennis29: knotwilg, chayote, winterkamperfoelie, kornoelje, eventuele perzikpituitloper en bont zevenblad, valse indigozaad

voor: josta, zwarte en rode bessen, salie lavendufolia

Chana: aloe veraplantje, eeuwig moes stekje

voor: zeep

Eva: chayote, egyptische ui, yakon, biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, lornoelje, zaden van: haricot coco, wieringer langstro erwt, borlottibonen, verfbrem, valse indigo

voor: mottenkruid, perzikklokje, wichter, taro, crosne, daslook, zaden van de capucijner

Thea: chayote

voor: tayberry

Eelzutju: yakon, zaad van riesen von aspern

voor:gemengde radijszaadjes

Angela: biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, kruisbes hinnomaki geel, boek stap voor stap, zaad van betterave crapaudine

voor:zwarte bes, emmers, schelpen & knutsels

Nynke: biologische gecertificeerde pootaardappel raja 5x, knoflookbieslook, koolkragen 10 x

voor: geleisuiker/basterdsuiker

Marieke: nog niets uitgekozen, geld

voor: roggenmischung

Helen: 10 koolkragen

voor: geleisuiker/basterdsuiker

Bit: Rose de Bern

voor: aardbeitjes

Piroska: Haricot Coco a Rames

Voor: waterkefir en mosterdzaadjes

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

ananaskers staat erop. Kruisbes weet ik niet zeker, ik heb er al een paas gewortelde vanaf gestoken. Wacht even tot eind volgende week?

Geplaatst:

Dit is de paarse morgenster van vorig jaar Jet. Niet gebloeid toen , maar wel met 4 scheuten nu. Ben er zó happy mee !! thnx nogmaals.

dscn501851141362423316.JPG

Geplaatst:

Wil iedereen nog even controleren of ik alles erbij heb staan? Ik ben er zelf niet helemaal "bij"op dit moment !

Ik zoek nog iets, misschien is er iemand die dat heeft? Knolbegoniaknolletjes, deze bloemen zou ik wel eens willen proberen!

Geplaatst:

Conny schreef:

Hier een Update van de pleegpaprikaatjes.

sam469791351362679582.JPG

Zo zien de paprikaplantjes er nu uit.

Schrik niet maar er staan als ik het goed heb komkommer zaailingen en radijs zaailing bij.

sam469940211362679584.JPGsam470439451362679589.JPG

sam470156361362679586.JPG

Dit is een foto van de gevallen zaaibak.

Ook met andere zaailingen erbij.

Tot de volgende up-date.

Conny.

De paprikaatjes na het verpotten.

sam471020011362854030.JPG

De paprikaatjes in hun nieuwe onderkomen.

sam471298501362854031.JPG

De "Zaaitafel"

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:

Mooi Conny, dank je wel, zo geniet ik nog even mee. Is het met de oranje paprika`s nog wat geworden?

Geplaatst:

Jet, heb je een voorkeur voor de kleur van de basterdsuiker? Wit, licht of donker??

Voor de 10 koolkragen. Ik neem ook diverse kleuren netjes voor je mee, heb netjes de netjes gespaard

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Eva, we gaan kijken. Egyp ui gaat zeker lukken, ik graaf er wel enkele uit de pot.

Maar daar sta je er al voor op toch?

Bonenkruid weet ik niet zeker.

Omdat er hier in NFrankrijk een ongelooflijke hoeveelheid sneeuw is gevallen, en het ook nog meer dan streng gaat vriezen zit ik in de problemen: de planten die uit de volle grond moeten. Ik heb hier nu hulp omdat ik niks mag doen, maar die kan nu ook niets doen. En ze gaat over twee dagen weer weg.

Ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst:

Werkelijk? heb ik dat vergeten?

ik wordt echt dement....

Als de planten niet lukken voor moestuinforumdag hebben we gewoon pech toch? volgend jaar beter

dus maak je daar maar niet te druk over hoor!

en het weer dit jaar...is helemaal doorgeslagen

ik snap er niets meer van.

Geplaatst:

Egyptische ui lukt sowieso omdat ze in een pot staan:D chayotes ook, en Yakon. stekken idem, zaden geen probleem, koolkragen al geknipt. Alleen wat in de grond staat kan lastig worden.

• Nieuwe aanmaken...