Geplaatst: 27 december 201213 j Vandaag aardperen geoost ik dacht dat het er niet veel meer waren omdat ik er al eerder heb geoost maar toch nog 2 emmers vol word cavia voer ben ik bang ik weet anders echt niet wat ik er mee moet.
Geplaatst: 1 januari 201313 j Ik zal het recept even op de receptenpage zetten aardappel-kroketten-t7460.html
Geplaatst: 1 januari 201313 j Beter niet aan de cavia geven!De beestjes kunnen slecht tegen de gasvormig die het met zich meebrengt.Lees: je kan je cavia er letterlijk mee opblazen.. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 1 januari 201313 j Auteur Nee hoor alleen wel met mate voeren, ze hebben allemaal een halve gehad. Toen waren er nog aardperen over dus krijgen ze nog allemaal een halve en dan zijn ze denk ik wel een heel eind op. Voor aardpeer geld eigenlijk hetzelfde als kool geven aan cavia's, alles met mate.
Geplaatst: 2 januari 201313 j Ja, ik heb vroeger die vergissing eens gemaakt als kind..een flinke portie bloemkoolstronken aan het konijn gegeven.Volgende ochtend lag ie dood in zn hokje.Zo bol en opgeblazen dat je op zijn buik kon trommelen.erg sneu. Ik wou je dat leed besparen, maar dat wist je dus al. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 2 januari 201313 j Auteur Ja ik heb al lang cavia's, maar meestal weten ze zelf heel goed wat goed voor ze is en wat niet. Selderij is trouwens nog slechter voor knaagdieren hiervan moeten ze meer plassen waardoor kans op uitdroging groot is.
Geplaatst: 5 januari 201313 j dat wist ik dan weer niet!Weer wat geleerd! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.