ilse Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 jeanne het weer is zo wisselend dus ik zou zeggen gewoon proberen Ik heb die ronde worteltjes gezaaid (patrijs wortels ofzo) en radijsVerder nog 2 soorten oregano, peterselie en tijm in een lange balkonbak verpoot. En de chocolade mint in een grote pot gezet. http://meestuintje.blogspot.nl/
Schippersvrouw Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 De kinderen geholpen met hun tuintjes. Het is. nu een bonte mengeling van rode biet, zonnebloem, sla bloemkool, worteltjes, goudbloemen en een enkele sugarsnap. Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
jeanne-heijmans Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Ilse denk ook dat het lukt hoor,mijn andere 2 komkommers zijn nog niet overleden,maar gewoon een slechte start met het koude weer, Morgen even kijken wat ik verder nog ga zaaien,en anders komen de zaadjes in de aanbieding[gratis]
Berry Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 RadijsRabarberPreiDe Wedstrijdboon http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
ilse Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 spruitjesbroccolipaksoiboter boontjeskropslalupine (proberen) http://meestuintje.blogspot.nl/
zonnetje Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Spruitjes Boerenkool pastinaak en sla Framboos bos bes
aalterse-willy Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 Gisteren de boontjes uitgeplant, hoop op beter weer nu en wat minder noorderwind. Pronkbonen tegen de schutting, daarnaast Argus, deze geven een zeer lange boon, redelijk dik en goed van smaak. De kleinste zijn Galaxi, zeer fijne resto bontjes Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Erny Geplaatst: 5 juni 2013 Auteur Geplaatst: 5 juni 2013 Nadat mijn zelf gezaaide slakiempjes steeds als slakkenvoer dienden wilde ik toch niet sla-loos de zomer door, dus op de markt wat plantjes gekocht. Dus geplant: Gewone Kropsla, Lollo "Groeno" en Roma. Van elk eerst 2 tussen de knoflook verstopt. En 4x peterselie (plat en krul) uitgeplant en 2x Lemon Koriander.
Annemie Geplaatst: 5 juni 2013 Geplaatst: 5 juni 2013 3 courgette planten uitgeplant! Laat die courgettes maar komen!!
zonnetje Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 watermeloen en weer komkommer gezaaid .Gisteren buiten geplant de rode bieten .
harmony Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 @ Erny: lemon koriander, dat lijkt me heerlijk! Waar heb je dat gekocht? Vandaag gezaaid/gelegd: wilde spinazie, rucola en snijbonen. Vanavond de sproeier er maar even op.Zometeen ga ik nog paksoi zaaien in de kas en peterselie (buiten in een potje, voor een vriendin)
Erny Geplaatst: 6 juni 2013 Auteur Geplaatst: 6 juni 2013 De Lemon Koriander komt van Diana's zadenlijst.
Indy Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 gezaaid: pompoen (alweer) komkommer (alweer) sperzieboontjes in de week,voor de uitvallers boerenkoolEen tomaat in volle grond gezet.
Jenneke Geplaatst: 6 juni 2013 Geplaatst: 6 juni 2013 Tweede zaaisel raapsteeltjes, want het eerste zaaisel zit inmiddels achter de kiezen
RobO Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 gisteren....reserve yacon uitgeplantheilige boontjes weer uitgeplantkiss me over the garden gate uitgeplant
harmony Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Kiss me over het garden gate?? Nooit van gehoord, dus even opgezocht. Mooi!!
Berry Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Boerenkool en palmkoolVan de week ook winterprei gezaaid. http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
RobO Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 Kiss me over het garden gate?? Nooit van gehoord, dus even opgezocht. Mooi!! ja, persicaria, moet over een garden gate zodat je m kan kissen
Indy Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 alweer drie sperzieboontjes te weken gelegd,de anderen waren spontaan weg.Bakje water leeg,sperzieboontjes ook weg.
Nynkef Geplaatst: 7 juni 2013 Geplaatst: 7 juni 2013 een vijftal winterwortel zaailingen in de volle grond gezet Gisteren een rode koolplant, die al redelijk groot werd, in het gedeelte van de tuin gezet waar mijn kippetjes ook lopen. Tot nu toe hebben ze er nog niet naar om gekeken
Aanbevolen berichten