Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (Seizoen 2013)


Erny

Aanbevolen berichten

2 soorten sla weer bijgepoot. 2 rozen gepoot 1x 'Isphahan' en 1x een rambler voor in de oude pruim die op zijn einde loopt: 'Rambling Rector'.

Serie opgekweekte vaste planten op bed gezet.

 

2 Courgette's en 1 pompoen vast op de tuin in de volle grond gezet. ik hou nog even 1 pompoen achter in de kas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag maar opnieuw slaboontjes en boterboontjes gepoot van 3 weken geleden is niks gekomen

 

4 groepjes van 5 slaboontjes in vollegrond en 4 groepjes ook slabonen in potjes

5 groepjes van 5 boterboontjes in vollegrond en 6 groepjes boterbonen in potjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de kas geplant de laatste tomaten. Er staan iets van 16 planten, het zijn 13 soorten. Ook twee meloenen geplant in de kas ( Oranje zoet en ROC) verder komkommer miniwhite, Akito, Olijfkomkommer en de Chayote. Aan het begin van de kas een siertabak en bij de andere deur een moederkruidplant.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog wat grote morningglory voor gezaaid en gekeken hoe mijn pompoenen opkomen die ik vandeweek gezaaid heb....alleen weet nog niet waar ik ze neer ga zetten...op de oude composthoop wat eigenlijk de planning was, komen er verschillende op ) Weet niet welke en ik ben nieuwsgierig genoeg om ze te laten groeien ) Nah dan maar ik de grote bak, dan worden die omhoog geleid...doe ik daar ook gelijk weer wat meer ervaring mee op

MVG

 

Danuta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier, wat zuidelijker, heeft het volgens mij niet gevroren.

Ik had al komkommers buiten in de volle grond staan, heb zo het idee dat ze het wel redden. Ze staan er nog goed bij.

Hier nu al verschillende uren een heerlijk zonnetje.

 

Pompoenplantjes en courgette verspeend.

Een aantal tomatenplanten in een pot gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...