Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Helaas moet ik afzeggen.

Vanwege een uitgestelde verjaardag van ons moeder (80!).

Tsja ik kan nu eenmaal niet tegelijkertijd in Eindhoven en Kommerzijl zijn .

Geplaatst:

Erny

1-Huubvg + 1

2-Gemma

3-Malouis

4-Eva

5-Johannes

6-spirrie

Eh.. mag mijn naam tussen haakjes? Want het was onder voorbehoud dat ik me aanmeldde en dat is het nog steeds. Weet pas een week van tevoren of ik moet werken of niet.

Geplaatst:

Er is een grote kans dat ik en mijn zus niet kunnen komen Thea...

vlak voor de noordelijke mm moet ik een kies laten trekken en maar liefst 4 gaatjes laten vullen!

ik neem eigenlijk aan dat ik me daarna niet zo heel erg fijn voel.

als ik me okay voel kom ik toch, maar ik ga voor de zekerheid niets op die dag ruilen.

dus als je nog wat met me wilt ruilen moet je er nu bij zijn!

ga je trouwens weer dingen verkopen ipv ruilen Thea?

Geplaatst:

Ik ruil maar als iemand niets heeft????

Kan ook een pak suiker vragen van 0,99 ct?

Of bedoel je de zaaibakjes?

Sorry wat bedoel je?

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Ik ruil maar als iemand niets heeft????

Is er een ruiltopic voor de Noordelijke Moestuinmiddag?

Of zet ik m'n ruillijst in dit topic?

Geplaatst:

Veel plezier, fijne midag!

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. Volgend jaar weer? Ik zet zsm een kruisje in m'n agenda voor 2014.

Groet RvO

Geplaatst:

Wij hebben ons ook aangemeld/komen naar de NMM (ik, partner en hond)..

Moeten maar even hier met elkaar overleggen "wat nodig is" (zoals Gemma zei een cake oid of als iemand ergens goed in is om te maken ofzo)..

Was al beetje bij andere in hun ruil-lijst aan het kijken en aan het bedenken wat ik zelf kan aanbieden (en nog bekijken bijv naar aardbeien stekken) en daar dan nog even eens een lijst van maken voor jullie...

Geplaatst:

Leuk dat jullie ook komen...

En we hebben gelukkig nog een maand om erachter te komen welke plantjes tevoorschijn gaan komen.

En:

Zie berichtje op pagina 1 van dit topic:

Ter versnapering mee te nemen zaken en verrassingen voor de gastvrouw worden bijgehouden in een ander, niet door Thea te lezen, topic:

noordelijke-moestuin-middag-verrassing-voor-thea-topic-t7598.html

Daar kunnen we overleggen wie wat voor lekkers gaat meenemen...

Geplaatst:

Ha daar is die, dacht al dat ik er wel een topic over gelezen had maar kon hem eerder niet zo 123 vinden..

Ja precies dat heb ik ook wel beetje, sowieso met plantjes ruilen straks, ligt beetje aan wat opkomt/goede planten worden (en wat denk ik meerdere vast wel hebben dat je toch te veel zaait als dat je plek hebt)..

Maar een zadenlijst/ruillijst is wel handig, zoals ik bij anderen wel las (en ik ook wel wil doen vond dat wel leuk initiatief) van mocht iemand dan nog bepaalde wensen hebben/dat gezaaid willen hebben, dan kan dat nu nog

• Nieuwe aanmaken...