Geplaatst: 26 januari 201312 j heeej ik ben renze,ik ben 20 jaar en heb een moestuin bij de plaatselijke volkstuin hier in aalten, ik ben vorig jaar in juli begonnen met een klein stukje moestuin om het uit te proberen.heb dat stukje toen overgenomen van een oudere man die toen wat minder grond wilde, in oktober/november heb ik de rest van zn grond overgenomen, dus heb er nog niet zo veel ervaring mee, en dit jaar wil ik omdat ik een mooi stuk heb ook kolen gaan verbouwen. ik speel al een paar jaar badminton als recreant en ben ook van plan om daarnaast nog te tafeltennissen, ik ben erg gek op muziek en heb in mn kamer dus ook een platenspeler, versterker en boxen staan. mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust. gr renze dit was voor ik de rest overnam, ong in augustus genomen
Geplaatst: 26 januari 201312 j Auteur tnx, ik maak van de zomer wel nieuwe foto, want die hekwerk is toen ik t stuk erachter bij kreeg met planten en al opgeruimd, en ben van plan om pcies de planten die op de foto staan weer te verbouwen samen met, tuinbonen, peulen, boterbonen, paprika's, rode kool en spitskool, van de vorige eigenaar heb ik 2 groeikasjes, rabarber en aardbeien gekregen, en had zelf ook al aantal mooie aardbeienplanten
Geplaatst: 26 januari 201312 j Welkom! Veel tuin- en leesplezier gewenst.En... 20 jaar en je luistert naar vinyl! Daar wordt ik nieuwsgierig van... waar luister je zoal naar?
Geplaatst: 26 januari 201312 j Auteur iig geen klassiek:P beetje vanalles en nog wat, meeste platen zijn van mn ouders maar ik bestel zo nu en dan ook nog nieuwe lp's, heb 2 albums van jamey johnson en dat is een country zanger van deze tijd, speel vaak ook muziek af via spotify luister echt veel soorten muziek, van ierse folk tot rock, alleen R&B, hardcore, rap en klassiek vind ik niks
Geplaatst: 26 januari 201312 j Welkom Renze,Wat een mooie tuin en wat heb jij er al veel verbouwd zeg.Wij zijn ook vorig jaar 1 juli begonnen met onze tuin.Die is wel een stuk groter en die had jaren braak gelegen.Dus we hebben héél veel onkruid kunnen oogsten dat dan wel weer. Ik verbaasde me er ook over dat zo'n jonge meid of ben je een jongen een platenspeler heeft.En dan ook nog naar Ierse folk luisteren.Welke Ierse folk is dat dan als ik vragen mag.Wij zijn namelijk ook helemaal gek van Ierse muziek.Zo wel Folk en Rock.Ik noem er een paar namelijk, Thin Lizzy, Christy Moore, Luka Bloom, The Dublinners, The Chieftains, Clannad, Mary Black enzovoorts. Het is jammer dat je in Aalten woont, want Cara Dillon treed vrijdag 8 februari op in De Doelen in Rotterdam. Ik wens je heel veel moestuin plezier.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Geplaatst: 27 januari 201312 j Renze is een jongensnaam Conny Welkom Renze !!! Voor klassiek ben je nog niet volwassen genoeg Ik ben 42 en luister alleen maar naar klassieke muziek thuis Ik hou ook wel van Ierse muziek, geen U2, vroeger wel. Maar ik ben dol op viool en tin whistle of penny whistle. Ken je de "Boys of the lough" ? Da's een band die Schots/Ierse muziek speelt, zo vrolijk !!
Geplaatst: 27 januari 201312 j Auteur @ conny ik ben idd een jongen, mijn moestuin is nu dus wel stukkie groter dan op de foto.heb vorig jaar ondanks ik in juli ben begonnen flinke winst gehad en we hebben dus vorig jaar ook veel sla en andijvie kunnen eten, spinazie was op een gegeven moment allemaal geschoten en stengels (raapstelen) hebben we ook vaak gegeten, boerenkool had ik vorig jaar eig veel te weinig van, had er 4 gekocht die dus erg mooi werden en 4 gekregen die niet geweldig wilden groeien en hebben dus 6x van de boerenkool kunnen eten, dus dit jaar ga ik er veel meer zetten, boontjes hebben we desondanks ik t pas in juli had gezaaid toch 2x van kunnen eten. qua ierse muziek luister ik naar de dubliners, qua rock hou ik erg van lynyrd skynyrd, qua country luister ik veel naar jamey johnson en ik luister ook naar angelo kelly
Geplaatst: 27 januari 201312 j Nou Renze bij deze dan mijn excuses.Ik had nog niet op Nynke gereageerd, die had me namelijk al gewaarschuwd.Maar mijn naam wordt ook gebruikt voor zowel vrouwen als mannen vandaar.Ik ben een vrouw van haast 50 jaar. Maar je had ook Conny Mus bij het journaal. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Geplaatst: 27 januari 201312 j Auteur haha, de naam renze komt al niet vaak voor en zeker niet bij meiden want is toch echt een jongensnaan:P vind conny ook meer een vrouwen naam
Geplaatst: 27 januari 201312 j Welkom Renze en veel succes dit jaar! http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.