Geplaatst: 26 januari 201312 j heeej ik ben renze,ik ben 20 jaar en heb een moestuin bij de plaatselijke volkstuin hier in aalten, ik ben vorig jaar in juli begonnen met een klein stukje moestuin om het uit te proberen.heb dat stukje toen overgenomen van een oudere man die toen wat minder grond wilde, in oktober/november heb ik de rest van zn grond overgenomen, dus heb er nog niet zo veel ervaring mee, en dit jaar wil ik omdat ik een mooi stuk heb ook kolen gaan verbouwen. ik speel al een paar jaar badminton als recreant en ben ook van plan om daarnaast nog te tafeltennissen, ik ben erg gek op muziek en heb in mn kamer dus ook een platenspeler, versterker en boxen staan. mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust. gr renze dit was voor ik de rest overnam, ong in augustus genomen
Geplaatst: 26 januari 201312 j Auteur tnx, ik maak van de zomer wel nieuwe foto, want die hekwerk is toen ik t stuk erachter bij kreeg met planten en al opgeruimd, en ben van plan om pcies de planten die op de foto staan weer te verbouwen samen met, tuinbonen, peulen, boterbonen, paprika's, rode kool en spitskool, van de vorige eigenaar heb ik 2 groeikasjes, rabarber en aardbeien gekregen, en had zelf ook al aantal mooie aardbeienplanten
Geplaatst: 26 januari 201312 j Welkom! Veel tuin- en leesplezier gewenst.En... 20 jaar en je luistert naar vinyl! Daar wordt ik nieuwsgierig van... waar luister je zoal naar?
Geplaatst: 26 januari 201312 j Auteur iig geen klassiek:P beetje vanalles en nog wat, meeste platen zijn van mn ouders maar ik bestel zo nu en dan ook nog nieuwe lp's, heb 2 albums van jamey johnson en dat is een country zanger van deze tijd, speel vaak ook muziek af via spotify luister echt veel soorten muziek, van ierse folk tot rock, alleen R&B, hardcore, rap en klassiek vind ik niks