Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Worteldoek van de action is waardeloos! Is na een week vergaan en waait zo door je hele tuin. Zelfs bij de buren vind je dan zwarte stof snippers terug.

Geplaatst:

Pelgrim heeft 100% gelijk...action worteldoek is pure bagger. het moet gewoon verboden worden, en dan overdrijf ik niet eens!

dus ik blijf nog ff wachten

Geplaatst:
ik zit op het worteldoek van de aldi te wachten...het is uitstekend van kwaliteit!

Klopt. Ik heb er goede ervaringen mee en deze is tenminste goed uv-bestendig. A.s. woensdag weer bij de nederlandse Aldi verkrijgbaar voor 16,99 euro per rol van 1 meter breed en 25 meter lang. Bij de belgische Aldi zag ik hem , een euro goedkoper, vandaag al liggen.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Fijn! Die ga ik woensdag dan ook halen! Als ik een bak van 1.20x120 wil bekleden met worteldoek, hoe maak ik die naad dan aan elkaar? Hoe doen jullie dat?

Geplaatst:

smelten met een aansteker o.i.d., dan rafelt ze niet.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

@mod misschien ff een nieuw topic over wortel doek, of bijvoegen. (Volgens mij is er een topic van Borsalino)

Wat doen jullie om slakken tegen te gaan....ze vonden dat worteldoek een paradijs afgelopen jaar. Met ecostyle escar-go was het redelijk te doen maar wil eigenlijk een andere oplossing.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:
Als ik een bak van 1.20x120 wil bekleden met worteldoek, hoe maak ik die naad dan aan elkaar?
Ik zie zojuist dat de Lidl a.s. donderdag ook worteldoek verkoopt voor 6,99 euro in de maten 1 x 10 meter en 2 x 5 meter. Koop die laatste en jouw "probleem" is opgelost.

- Weersbestendig, scheurvast en duurzaam

- Bij te snijden en gemakkelijk te leggen

- Van waterdoorlaatbaar weefsel

- Keuze uit 1 x 10 m of 2 x 5 m

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Ik word ook enthousiast van die bessenstruiken! Wij gaan alleen wel vrijdag op vakantie. Weet iemand of die struikjes het aankunnen om 2 weekjes te staan voordat ze geplant worden?

Geplaatst:
Ik word ook enthousiast van die bessenstruiken! Wij gaan alleen wel vrijdag op vakantie. Weet iemand of die struikjes het aankunnen om 2 weekjes te staan voordat ze geplant worden?

lukt wel, beetje koel zetten en beetje water geven indien nodig

Geplaatst:

Hi Rob, daar hoopte ik al een beetje op. Dan ga ik donderdag shoppen, want het zou wel erg leuk zijn als we dit jaar wat frambozen uit eigen tuin zouden kunnen eten!

En leuk dat je onze weblog hebt bezocht!

Geplaatst:

de kans is volgens mij vrij klein dat je dit jaar nog kan oogsten behalve als het herfst frambozen zijn wel dat had ik gelezen op Diana's mooie moestuin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...