MellyBVB Geplaatst: 7 mei 2013 Geplaatst: 7 mei 2013 Ik wil ook graag meedoen! Hoe werkt het precies? Quote
meriams moestuintje Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Geplaatst: 7 mei 2013 hallo Melly, We sturen een envelop rond, iedereen haalt er uit wat hij/zij leuk vindt, en stopt evenveel zaadjes weer terug, in aparte zakjes met naam erop wat erin zit, erg leuk! We maken deze ronde even af, er zitten heel veel deelnemers in, als deze ronde klaar is, ben jij de eerste op de rij als je wil.groetjes,Meriam Quote
MellyBVB Geplaatst: 7 mei 2013 Geplaatst: 7 mei 2013 Bedankt voor het antwoorden! Lijkt me erg leuk. Ik wacht het dan even af wanneer de volgende ronde weer begint:D Quote
Tuin1991 Geplaatst: 8 mei 2013 Geplaatst: 8 mei 2013 Heb net de envelop ontvangen. Ik wil het adres van de volgende. Anders kan ik hem niet verzenden.B.d.w B.d.w envelop is ernstig ernstig beschadigd.Ik koop vanmiddag een nieuwe goede envelop.Wie is de volgende en wat is het adres?? Quote Altijd bereid om te leren
Manuela88 Geplaatst: 9 mei 2013 Geplaatst: 9 mei 2013 alweer beschadigd. dat hij bij divicento aankwam ook al heeft hij toen ook een week over gedaan Quote
meriams moestuintje Geplaatst: 9 mei 2013 Auteur Geplaatst: 9 mei 2013 misschien moeten we overstappen op een brievenbusdoosje? Ik wil het wel sponsoren hoor... zijn niet zo duur. Quote
Tuin1991 Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 Tja en ik heb m nog nog steeds liggen hierOntvang nog steeds het adres van de ander niet!!!Wat moet ik doen?? Quote Altijd bereid om te leren
Manuela88 Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 vraag het adres maar aan degene die daarna komtmocht die ander nog reageren dan kan die er weer tussen anders ligt hij wel erg lang stil Quote
greetje Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 jongens/meisjes...haal mij maar uit de lijst, want ik blijk niet zoveel ruimte meer te hebben om iets nog erbij te zaaien Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Miss.J Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 oww ik wil ook wel mee doen bij de nieuwe ronde! leuk Quote
Limoen Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Als er in de volgende ronde nog ruimte is wil ik ook wel mee doen, heb massa's zaden voor de envelop! Quote
simke Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Ik heb mijn adres vandaag gegeven. En ik heb nog genoeg verzend materiaal. Om de envlop te kunnen vervangen. Waar onder ook wel een brieven bus doosje. Ik zie hem graag tegemoet. Ik was wel even verrast dat ik nog op de lijst ben op genomen. Op dat ik mij te laat had aangemeld naar mijn idee. Leuk ik kijk naar de envlop uit. Quote
Miss.J Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Heej Miss.J ook hier Hahaha ik zag net je naam al ergens staan en dacht...dat zou wel heel toevallig zijn.Tja ik dacht beginnelingetje moet maar eens wat info in gaan winnen willen we onze peultjes kunnen eten dit jaar Echt leuk jou ook hier te zien! Quote
Tuin1991 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Mensen morgen gaat de envelop naar simke toe. Groeten tuin1991 Quote Altijd bereid om te leren
martijn_a Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 ik wil wel meedoen met een nieuwe ronde, heb alleen niet heel veel zaad in huis.ik hoor het wel. Quote lichtgroene vingers, dus een beginnende tuinier.
Manuela88 Geplaatst: 13 mei 2013 Geplaatst: 13 mei 2013 Heej Miss.J ook hier Hahaha ik zag net je naam al ergens staan en dacht...dat zou wel heel toevallig zijn.Tja ik dacht beginnelingetje moet maar eens wat info in gaan winnen willen we onze peultjes kunnen eten dit jaar Echt leuk jou ook hier te zien! moet volgens mij wel ergens terug te vinden zijn had tegen Wilma toen gezegd ik hier ook zat Meriam ik sla een rondje over ik heb nu veel te veel en krijg die andere envelop ook nog als hij terug gevonden word. Quote
meriams moestuintje Geplaatst: 14 mei 2013 Auteur Geplaatst: 14 mei 2013 prima ik pas het even aan!Hee Manuela ik zag dat jij al geweest bent toch? Quote
meriams moestuintje Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Geplaatst: 16 mei 2013 als de envelop straks helemaal rond is, gaan we weer vooraan beginnen, ik zal een seintje geven tegen die tijd voor alle nieuwe aanmeldingen ok? Anders is het misschien niet bij te houden.....Ik wil gerust een extra envelop doen als jullie willen? Wie zou er dan willen beginnen? Of is dat te lastig? Quote
Tuin1991 Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 Simke, das raar hij is afgelopen maandag verzonden. Quote Altijd bereid om te leren
Manuela88 Geplaatst: 19 mei 2013 Geplaatst: 19 mei 2013 van mij naar divencento heeft hij er ook ruim een week over gedaan en kwam hij daar kapot aan. x daarna kwam hij ook kapot aan. afwachten maar. Quote
sunny82 Geplaatst: 20 mei 2013 Geplaatst: 20 mei 2013 Is hij te dik voor de brievenbus ofzo? Dat hij in de machines blijft hangen ofzo?Ik verstuur en ontvang heel wat dingen via de post, maar altijd binnen 1 a 2 dagen in huis. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.