Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo Melly,

We sturen een envelop rond, iedereen haalt er uit wat hij/zij leuk vindt, en stopt evenveel zaadjes weer terug, in aparte zakjes met naam erop wat erin zit, erg leuk! We maken deze ronde even af, er zitten heel veel deelnemers in, als deze ronde klaar is, ben jij de eerste op de rij als je wil.

groetjes,

Meriam

Geplaatst:

Heb net de envelop ontvangen. Ik wil het adres van de volgende.

Anders kan ik hem niet verzenden.

B.d.w B.d.w envelop is ernstig ernstig beschadigd.

Ik koop vanmiddag een nieuwe goede envelop.

Wie is de volgende en wat is het adres??

Altijd bereid om te leren

Geplaatst:

Ik heb mijn adres vandaag gegeven. En ik heb nog genoeg verzend materiaal. Om de envlop te kunnen vervangen. Waar onder ook wel een brieven bus doosje. Ik zie hem graag tegemoet. Ik was wel even verrast dat ik nog op de lijst ben op genomen. Op dat ik mij te laat had aangemeld naar mijn idee. Leuk ik kijk naar de envlop uit.

Geplaatst:
Heej Miss.J ook hier

Hahaha ik zag net je naam al ergens staan en dacht...dat zou wel heel toevallig zijn.

Tja ik dacht beginnelingetje moet maar eens wat info in gaan winnen willen we onze peultjes kunnen eten dit jaar

Echt leuk jou ook hier te zien!

Geplaatst:
Heej Miss.J ook hier

Hahaha ik zag net je naam al ergens staan en dacht...dat zou wel heel toevallig zijn.

Tja ik dacht beginnelingetje moet maar eens wat info in gaan winnen willen we onze peultjes kunnen eten dit jaar

Echt leuk jou ook hier te zien!

moet volgens mij wel ergens terug te vinden zijn had tegen Wilma toen gezegd ik hier ook zat

Meriam ik sla een rondje over ik heb nu veel te veel en krijg die andere envelop ook nog als hij terug gevonden word.

Geplaatst:

als de envelop straks helemaal rond is, gaan we weer vooraan beginnen, ik zal een seintje geven tegen die tijd voor alle nieuwe aanmeldingen ok? Anders is het misschien niet bij te houden.....

Ik wil gerust een extra envelop doen als jullie willen? Wie zou er dan willen beginnen? Of is dat te lastig?

Geplaatst:

Is hij te dik voor de brievenbus ofzo? Dat hij in de machines blijft hangen ofzo?

Ik verstuur en ontvang heel wat dingen via de post, maar altijd binnen 1 a 2 dagen in huis.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...