Jenneke Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Het lijkt mij logisch en eerlijk als we afspreken er op zijn minst ongeveer dezelfde hoeveelheid weer terug in te stoppen als we er uit halen. Hoeft heus niet op de gram nauwkeurig en meer mag altijd natuurlijk Bedenk ook dat het leuk is om de deelnemer die na jou komen blij te maken met wat je erin stopt. Maar goed eigenlijk spreekt dat vanzelf vind ik. Alleen moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de 3 dagen misschien niet haal. Dat hang een beetje af van welke dag ik hem binnen krijg. Als ik hem aan het begin van de week krijg en ik ga hem zelf bij Carmen brengen, dan wordt dat pas zondags. Hopelijk is dat geen probleem. Op zich vind ik het goed om af te spreken dat we zullen proberen ons aan de 3-dagen-regel te houden. Maar als je volledig werkt kan dat soms lastig zijn, de postkantoren zijn tegenwoordig ook niet meer zo dik gezaaid tenslotte. Quote
Carmen Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Dan haal ik jouw 'vertraging door mijzelf de Belg' wel in! Dan zorg ik dat ik hem extra snel op de post doe . Hehe! Quote
divicento Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 ga maar gerust uit van 5-7 dagen tot de brievenbus doos bij de volgende is ene keer sneller dan de andere keer Quote
SuusP Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Het lijkt me logisch dat Jenneke en Carmen wat extra speling nodig hebben, en ook dat de post soms gewoon langer duurt dan verwacht. Maar binnen 3 dagen zaadjes ruilen en weer op de brievenbus doen lijkt me een mooie inzet. Hoe laat het dan aankomt?? Laten we duimen dat het wat soepeler gaat bij deze poging. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 En anders gewoon even eerlijk aangeven als het een dag of wat langer duurt. Quote
Monika Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 En we zijn begonnen Suus, als het goed is ligt het morgen bij jou op de mat Quote
SuusP Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Woehoe! Spannend, spannend Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Hij is binnen! Ben op de bank gekropen om er eens lekker in te grasduinen. SPOILER ALERT: Een vraagje Monika -> golden egg.... wat is het? Ik vermoed Aubergine, klopt dat? EINDE SPOILERALERT Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Monika Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Hoi Suus, oh wat stom, ik had erbij moeten zetten wat het is Het is een tomaat, vorig jaar november gekocht bij Diana (Mooiemoestuin.nl). Zat er wat voor je tussen? Groetjes Monika Quote
SuusP Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Aha! Er zat zeker wat tussen, en ik heb ook het e.e.a aan nieuwe soorten toegevoegd. Vandaag of morgen gaat ie weer op weg naar Minie! P.S> er zitten 5 zegels op. Dat is misschien aan de ruime kant, het is vast geen 500g. Mijn digitale weegschaal is stuk dus ik speel liever op safe (60 ct meer of minder...). Ik zou het gewicht dus even checken voor je hem hetzelfde frankeert! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Ja kan vast geen kwaad Is wel spannend Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
minie Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 de envelop is vandaag goed bij mij aangekomen. ik ga er morgen even rustig in snuffelen! Quote
minie Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 het uitzoeken was erg leuk! wat veel soorten zitten er al in. Gelukkig had ik. als beginner, ook nog wel wat nieuwe soorten bij te voegen! Helaas had ik niet van die mooie zakjes om ze in te doen. dus heb zelf wat geknutseld met plastic.vandaag gaat de envelop weer door! Quote
divicento Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 misschien word het tijd dat we het toppic opruimen of een nieuwe openen Quote
malouis Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 vandaag gaat de envelop weer door!Ben benieuwd!Ik wacht (on)geduldig af. Quote
minie Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 ga morgen maar bij de brievenbus zitten! Quote
malouis Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 De zaden zijn aangekomen!Ga vanavond lekker grasduinen. Quote
malouis Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Wat leuke soorten gevonden en weer wat nieuwe soorten toegevoegd.De envelop is onderweg naar de Beertjerinke! Quote
Katja1604 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Naar wie moet ik de envelop straks sturen?En hoe kom ik aan het adres? Quote
Monika Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Hi Katja, jij mag de envelop straks naar Jarno sturen. Zijn adres krijg je van mij. Groetjes Monika Quote
beertjerinke Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 ik stond toch nummer 5 Of is hij weer veranderd Rianne (beertjerinke ) Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Sorry er is een tweede enveloppe zeker hihiNiet goed gelezen Ik ga bij de brievenbus liggen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 hoi hoi De enveloppe is binnen Ga morgen ff kijken ben net thuis maar wilde het toch ff melden Thanks spannend Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.