Geplaatst: 21 februari 201313 j Een vraag aan iedereen: groeit bij jullie ook alles zo goed binnen bij de verwarming?Ik heb paprika, peper, tomaat, cherry tomaat, chinese knoflook en bosui op de vensterbank staan, en niet eens gunstig (noord/westen).Maar alles groeit zeer goed ten opzichte van vorig jaar, alles komt op en van fileren is amper sprake. Wat me het meest verbaast is de knoflook, zondag gepoot (teentjes begonnen te spruiten) en nu staat het loof 12 cm hoog al.Zijn er nog dingen waar ik op moet letten nu het goed lijkt te gaan, of gewoon bljiven glimlachen als ik erheen kijk?
Geplaatst: 21 februari 201313 j Heb jij de bosui donker laten kiemen? Hoe lang staat die al? Ik heb die van mij nu, zoals op de verpakking staat, afgedekt, maar er komt nog niks
Geplaatst: 21 februari 201313 j Auteur Nynkef, ik heb de bosui gewoon in het licht staan. Ze zijn na 3 dagen bijna allemaal ontkiemd. Wat dat betreft hou ik me niet zo aan de regeltjes haha
Geplaatst: 22 februari 201313 j En staat die dan op de vensterbank boven de verwarming? Of in een verwarmd kasje??
Geplaatst: 22 februari 201313 j Ik wacht gewoon nog even af dan, misschien duurt het bij mij gewoon langer
Geplaatst: 22 februari 201313 j bij mij duurde het ook echt veel langer.maar na 2 weken zijn ze boven.
Geplaatst: 25 februari 201313 j Voor de bosui nog een tip, als je ze ooit in de winkel koopt, de worteltjes er af snijden, dagje in water, dan in de grond, en binnen een week heb je weer een paar centimeter bosui er gratis bij, na een paar week weer helemaal aan gegroeid.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.