Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sorry.... Ben al leeg verkocht voor ze in huis zijn! Had ik er 1000 moeten bestellen

Misschien heeft er nog iemand potjes over van de 500.. ?

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Ik wil die 50 ruilpotjes wel afstaan, dan ruil ik met dingen van je lijst, heb al wat gezien, kom er nog op terug. Dus dan alleen die 100 voor mij.

Geplaatst:

De laatste 100 potjes zijn verkocht aan weknow Huub begrijp ik nou goed dat je op de MTFdag 50 potjes afstaat aan appelvrouw??

Eva het artisjok plantje is voor jou! Ruilen voor zaadjes van de pofmais?

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Mijn vorige "opmerking" was ook bedoeld als aanbod om de helft af te staan aan Jet...

Zo van: Samen Delen? Alleen had daar het woordje "zullen" misschien nog voor gemoeten...

Was misschien niet helemaal duidelijk van mij...

Geplaatst: (aangepast)
De laatste 100 potjes zijn verkocht aan weknow Huub begrijp ik nou goed dat je op de MTFdag 50 potjes afstaat aan appelvrouw??

als het goed is heb ik volgend jaar ook blauwe en zwarte pofmais...Leuk!! ik heb er zo'n zin in...

Staat trouwens genoteerd!

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ga het meteen veranderen Nynke

De potjes zijn inmiddels binnen! De postbode was niet zo blij met zijn bus vol zand En ik niet zo blij dat ik nog in mijn badjas rond liep

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

als het goed is heb ik volgend jaar ook blauwe en zwarte pofmais...Leuk!! ik heb er zo'n zin in...

Staat trouwens genoteerd!

• Nieuwe aanmaken...