Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ik neus al enige tijd rond op dit prachtige forum maar heb me nog nooit netjes voorgesteld. Dat maken we hierbij goed!

Ik ben Johan, begin 30 en woon in Bunschoten. Sinds ik klein was hou ik al van rommelen in de tuin en vind ik het mooist het krijgen van groenten of fruit uit zelf gekweekte plantjes.

In mijn huidige tuin is helaas weinig ruimte voor een moestuin. Vorig jaar had ik een aantal losse zinken teilen en bakken staan. Dat was behoorlijk rommelig en niet praktisch met een kleine druif van toen 1 en nu 2 die overal tussendoor raast. Dus heb ik een praktische oplossing bedacht voor dit probleem: Tuinieren in 2 verhoogde bakken. Een moestuintje in 2 180 cm lange en 30 cm brede bakken nabij de keuken, met groenten en kruiden. Genieten van het groeiproces en de hopelijke opbrengst. Tips zijn altijd welkom. Mijn eerste zaaisel komt momenteel op. Tot ziens op het forum!

Geplaatst:

Welkom ! En natuurlijk zien we graag een foto !

Geplaatst:
  • Auteur

Foto volgt zodra de bakken binnen zijn eind maart

Geplaatst:

Welkom!

• 1 maand later ...
Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb nog maar even de foto's van mijn bakken nu gevuld gepost. Dan weten jullie ook hoe het er bij mij thuis uit ziet

foto82111367838902.JPGfoto-(3)47751367839931.JPG

Geplaatst:

Het ziet er leuk uit...wens je een goede oogst

En natuurlijk welkom op het forum

Geplaatst:

ziet er strak uit zo! En het oog wil uiteindelijk toch ook wat, hè?

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic