Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen!

DuVi's Garden

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Natascha, 28 jaar en sinds vorig jaar verhuisd naar een dorpje net naast Brielle.

Mijn vader heeft jaren een moestuin gehad, eerst op de camping bij mijn opa en oma en later in zijn tuin in Rotterdam.

Toen ook hun afgelopen jaar verhuisden, had hij geen plek meer voor een moestuin.

Aangezien hij het miste, wilde wij een stuk van onze tuin afstaan aan hem, ze zijn hier toch regelmatig ivm het oppassen op onze kids.

We wisten dat er hier aan het einde van de straat een aantal volkstuintjes zijn en hebben gisteren de stoute schoenen aangetrokken en er heen gegaan en wat gepraat met iemand die meldde dat er een aantal tuintjes vrij waren en we contact op konden nemen met de gemeente, die verhuurt ze.

Zo gezegd zo gedaan en nog geen half uur later was alles geregeld, nu hebben we daar een flink stukje grond van 370m2 en kunnen dus veel meer gaan verbouwen dan dat we anders hier in mijn tuin hadden kunnen doen.

Kortom, een hele blije vader, die heeft weer wat om handen, kan zijn hobby weer oppakken en we zijn een stuk minder afhankelijk van de supermarkt haha

Vind het leuk hier ideeën op te doen en ook dingen te leren.

We gaan nu op zoek naar een tuinfrees, want het stuk heeft een jaar braak gelegen en moet nodig aangepakt gaan worden, zodat we er iets op kunnen gaan doen.

Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Leuk hoor ! ( en best veel grond )

Dat betekent wat dagen gaan spitten dus !!

en daarna gaan frezen. Succes hoor. ( we zijn hier gek met foto's )

Bedankt allemaal! Er zal wat tijd in gaan zitten, maar we zijn al druk met plannen maken. Als het weer een beetje mee zit, kunnen we het weekend er lekker aan gaan beginnen. We waren al wat aan het zaaien thuis, dat staat in een klein kasje alvast wat te groeien, dus kunnen we nu dus op het volkstuintje gaan plaatsen met nog veel meer haha.

Zal van de week wat foto's maken van hoe het er nu bij ligt, het heeft een jaartje braak gelegen.