Aardpeer Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 (edited) Ik heb in de aanbieding: -Aardpeertjes(Topinamboer)-Walnoten oogst 2012-Enkele "Hemelvaartboontjes" of "Boerderijboontjes" (klimmende droogboontjes)-Gewortelde stekken rode , zoete kruisbes met stekels.-Gewortelde stekken aalbes.-Frambozen, dragen zowel in de zomer als in de herfst.-Groene 0,75 l flessen met een beugelsluiting.-Zakje snijbiet zaad, groen-Zakje pluksla zaad,groen roodbruine verkleuring-Zakje veldsla zaad,Volhart 2-Zakje Afrikaanse aubergine, Antroewa (Vreeken) (geruild met Eva)-Stapel "Landleven" tijdschriften" Graag ruilen tegen pootaardappels.-Ratte d'Ardeche-Truffelaardappel-Andere liefst biologische poortaardappels.3 of 4 stuks per soort is voldoende om per bak een soort te kweken. Edited March 23, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hee verdorie, je bent net te laat, ik ben net terug in Nl en de aardappels liggen in France. Welke rode kruisbes is het die je hebt? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ik heb nog 6 eersteling over - helaas niet biologisch (dat zakje was meer dan 2 keer zo groot...) Die rode kruisbes klinkt erg lekker. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 @appelvrouw Een naam weet ik niet van de kruisbes.De vruchten kleuren eerst rood en als ze heel lang hangen dieppaars.Ze zijn dan heerlijk zoet niet erg groot,(door de droge grond?)en geven hier jaar in jaar uit veel vruchten.Ik neem sowieso wat stekjes mee. @Kruidje Ik wil de aardappeltjes graag ruilen voor de kruisbes stek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Eén handje Ratjes tegen één rode kruisbes Daarmee zijn m'n Ratjes echt op.Tot zondag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 (edited) Ja graag!Mijn kruisbesjes zijn dan ook op. Net de kruisbessen ingepakt , blijk ik weer rijker te zijn dan ik dacht; ik heb nog meer rode kruisbessen stekken met wortels. Edited March 23, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 ik heb wel wat Truffelaardappeltjes en andere soort waar ik de naam ff kwijt van ben voor je, ik zou er graag het zakje Afrikaanse aubergine, Antroewa (Vreeken)voor terug willen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Ik heb Annais een vroege poot aardapel en een rode late doré komen bij garant zaden vandaan. Ik wil wel ruilen tegen kruisbes of framboos. Of aardperen. Helaas ga ik niet naar de forum dag. Laat maar weten of je intressen hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 @Eva het het zakje Afrikaanse aubergine, Antroewa (Vreeken),ruilik graag voor de aardappels. @simke ruilt lastigals we elkaar niet treffen morgen. Evenwel bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts