Stan Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 (edited) Hoi, Beste mede moestuinders, Ik ben Stan, Ik ben vanaf vandaag (22-03-13) lid van dit mooie forum maar lees al enigetijd mee en wilde her en der ook reacties geven. Nu ik lid ben kan ik dat en mag je me ook gerichte vragen stellen. Ik werk als technisch tekenaar in de groen sector en ben ooit als hovenier gestart. Mijn passies zijn paddenstoelen, stadslandbouw, eco, bio, de hypoallergenetuin en vergeten groenten. Ik heb op het werk geen clean- maar een green-desk om te proberen anderen ook op de gedachte brengen om zelf een deel van je voedsel te kweken.Groetjes Stan. Hier onder de nuts tuin 3 jaar geleden.en de nuts tuin in 2012En de adoptie boomspiegel. Edited March 22, 2013 by Guest Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Een hypoallergene tuin? Klinkt interessant! Welkom hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Welkom!! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamoes Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Klinkt super! Weer een aanwinst op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...