Stan Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 (edited) Hoi, Beste mede moestuinders, Ik ben Stan, Ik ben vanaf vandaag (22-03-13) lid van dit mooie forum maar lees al enigetijd mee en wilde her en der ook reacties geven. Nu ik lid ben kan ik dat en mag je me ook gerichte vragen stellen. Ik werk als technisch tekenaar in de groen sector en ben ooit als hovenier gestart. Mijn passies zijn paddenstoelen, stadslandbouw, eco, bio, de hypoallergenetuin en vergeten groenten. Ik heb op het werk geen clean- maar een green-desk om te proberen anderen ook op de gedachte brengen om zelf een deel van je voedsel te kweken.Groetjes Stan. Hier onder de nuts tuin 3 jaar geleden.en de nuts tuin in 2012En de adoptie boomspiegel. Edited March 22, 2013 by Guest Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Een hypoallergene tuin? Klinkt interessant! Welkom hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Welkom!! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamoes Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Klinkt super! Weer een aanwinst op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hoi Stan, dat klinkt enorm interessant! Wat bedoel je precies met hypoallergene tuin? Ik heb enorme interesse voor het vinden van alternatieven voor mensen die op een bepaald product reageren, zoals bijvoorbeeld de witte aardbei mogelijk toch gegeten kan worden door mensen met een aardbei-allergie. (heb je haar weer met haar witte aardbeien ) Bedoel je daar zoiets mee, of is het wat anders? Welkom overigens! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 @roosmarij,De hypoallergenetuin moet je meer zien als tuin voor mensen met astma, hooikoorts en huidaandoeningen en is niet echt vrij maar allergeen arm.Een zeer mooi boek is Genieten van een allergie-arme tuin(lucy huntington) isbn:9062558658. Wil je meer weten laat het maar horen.Groet Stan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 welkom ! leuk . En hoe ziet jouw tuin eruit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Leuke foto's! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Joh, Stan, laten mensen die potten op straat met rust? Hier jatten ze nog wel een paar simpele bloemen uit je voortuin als je pech hebt!! (of je buurman snoeit je hemerocalis tot een centimeter of 5 terug alsof het gras is...)Bedankt voor de tip van dat boek, daar ga ik eens naar kijken! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts