remco Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Sow dan dat is een tijd terug dat ik iet heb gepost op het forum.Ik heb in de afgelopen tijd wel af en toe mee gekeken maar weinig ingelogt geweest.Julie weten dat ik me tuintje toen ff te koop heb gehad ivm een eventuele koopwoning maar dit ging toen niet door dus het te koop bordje er af gehaalt en ging toen vrolijk verder met me tuintje.Maar in de tussen tijd hadden we ons ingeschreven voor een nieuwbouw eengezinswoning maar verder hoorden we niks meer totdat er een brief op de mat viel dat we konden komen en dat we deze woning konden krijgen dit was in februari 2012.dus wezen kijken en besloten het te nemen.dus toen hadden we begin april de sleutel dus toen moest ik toch me tuin verkopen met veel pijn in het hart.Ik zette de toen op een zaterdag ochtend te koop en smidags werd ik gebelt door iemand die de tuin wou overnemen.ik gelijk terug en we kwamen overeen met de prijs.De week er na heb ik de tuin verkocht.En eind april zaten we in het huis na wat klussen.maar toen gelijk wezen kijken voor een tuintje in het dorp maar er was toen nog geen tuin vrij die ik kon nemen,maar er zou er eind 2012 1tje vrijkomen dus ik met die man er heen gelopen en besloten die tuin te nemen.100vierkante meter. in 2013 begonnen met rommel ruimen jullie kennen het wel spitten enzoooo daarna paden uitgezet en uitgegraven zand laten komen en aarde. ik zal wat foto's plaatsen hoe het was en hoe het er nu uit ziet.En komend seizoen zal ik wat meer van me laten horen groeten Remco Ons nieuwe huis. Zo zag de tuin er uit toen de vorige huurders uit dit is eind 2012. Dit is na een stukje spitten. Zei aanzicht na hard werken. Frambozen rek. Van voor naar achter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Welkom,en zo wat een ruimte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Érg netjes geworden! Bravo! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Meer dan erg netjes geworden zelfs ! ook een bravó Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Wauw, zeg wat een enorme puts werk heb je daar in korte tijd verricht....!! Wat zullen je buren ook blij met je zijn... Welkom, en zo te zien ga je wel een mooi seizoen tegemoet... alles ligt klaar... nu wachten op geschikt weer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Dag Remco! Jij terug van weggeweest, ikke pas lid geworden.... Leuk om je te leren kennen. Ziet er geweldig uit, je nieuwe tuin! En je huis ook! Fijn, hè, een eigen huis?! Groeten, Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovreze Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom terug, remco Opnieuw beginnen kan enorm verfrissend zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Welkom terug Remco! Ziet er prachtig uit, zowel huis als tuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Dank jullie wel De buren waren erg blij,de afgelopen jaren hadden de oude huurders er weinig aan gedaan ze kwamen eens per week en dachten het dan wel bij te kunnen houden.Maarja jullie weten ook wel dat dit niet werkt met een moestuin.met regen en zon en broeierig weer dan kan het onkruid lekker groeien. Ik heb flink doorgewerkt aan dit tuintje ja het moest gewoon af.ik heb het afgelopen week afgemaakt omdat ik die week vrij was en de tijd er voor had. Ook omdat ik in april me achtertuin aan ga pakken,er ligt namelijk gras in en het blijk na afgelopen zomer dat ik allergisch ben voor graspollen. Dus in april ga ik me tuin uitgraven 20cm en daarna stenen er uit en volstorten met zand en dicht straten pfff Dan kunnen de kindjes weer schommelen met hun schommel en zitten we er weer netjes bij.natuurlijk zet ik wat grote plantenbakken in met vaste planten. Ook ga ik binnen nu en 2 weken een platte bak in elkaar timmeren.ik mis me kas van me oude tuin ik moet toch iets hebben om me plantjes voor te trekken.ik hou er niet zo van om het in me raamkozijn te doen ook al staat het nu ff vol omdat ik nog geen platglas heb maar komt goed . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Dus in april ga ik me tuin uitgraven 20cm en daarna stenen er uit en volstorten met zand en dicht straten pfff Lijkt mij het ideale moment voor een groentetuin aan huis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remco Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Hahaha ach ja waarom ook niet Maar ik denk toch dat me vrouw het er niet helemaal mee eens zal zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Mooi dat nieuwe huis en je nieuwe tuin is ook super!Je hebt al veel werk verricht het ziet er prachtig uit...Lekker genieten van je huis en je tuin Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Je hebt hard gewerkt. En met resultaat! Welkom. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Welkom en een mooi stukje tuin hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts