Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Deze aardappelen wil ik dit weekend de grond in doen.

Ik ben bang dat ze al te ver zijn gesproten.

Zijn de aardappeltjes met de witte uitlopertjes al te ver?

Groet,

Liset

p103078687391365239695.JPG

Geplaatst:

Zondag heb ik ze gepoot, met moed en beleid inderdaad, haha! Dat moest ook wel want inmiddels had elk aardappeltje veel en lange witte uitlopers. Ik heb het er maar gewoon op gewaagd. Wat er ook gebeurt, dan is het weer een les voor de volgende keer.

Grt., Liset

Geplaatst:

Nou, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat en ik beschouw het maar als een test om van te leren. Ik zal zeker laten weten hoe de oogst is geweest.

Groet,

Liset

Geplaatst:

Ik zie hier op het tuinen-complex aardappelen de grond in gaan met scheuten die wel 3 tot 5x zo lang zijn ! ( doen ze wel heul heul voorzichtig ) Dus dat gaat vast allemaal goed komen !

Geplaatst:

Het probleem is dat ik de aardappelen dus verkeerd had bewaard, te warm, maar ook tegen en op elkaar. Ik had ze uit elkaar moeten leggen. De uitlopers waren helemaal in elkaar gegroeid. Dus bij het poten kon ik niet voorkomen dat er af en toe wat uitlopertjes afvielen. Maar ik vertrouw er gewoon op dat het goed komt en verheug me op de oogst!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...