Geplaatst: 6 juli 201114 j Regeren is vooruitzien en dus ben ik nu alvast begonnen met het moestuinplan voor volgend seizoen. Onze jongste hond A kijkt even mee of het allemaal ergens op lijkt, tenslotte weet ie er een hoop van VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 6 juli 201114 j Geeft toch een veilig gevoel als je plan zo wordt goedgekeurd, nietwaar?? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 6 juli 201114 j Als ik me even inleef Jasmin baalt hij juist dat hij nog minder ruimte om te graven en rennen krijgt in het nieuwe tuinplan Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 6 juli 201114 j Ik vind juist dat hij zo intelligent de boel bestudeert, en het wel best vindt als baasje zo druk bezig is... dan neemt hij wel een extra ommetje door de velden... alleen... geen gezeur verder... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 6 juli 201114 j Nee echt hij ziet groente op zijn favoriete graafplek, met de nieuwe fruitboom waar hij lekker tegenaan kan plassen vindt hij wel een tof idee. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 7 juli 201114 j @veuvecoudercIs dat een Friese Stabij? Yep, maar wel een zonder papieren VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 7 juli 201114 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 juli 201114 j Hij hoeft toch niet te rijden Ik zeg het er altijd maar bij want sommige Stabij-eigenaren (die met papieren) worden helemaal hysterisch als ik mijn straathond ook stabij noem. En je weet maar nooit waar ze allemaal rondhangen die papiervreters VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 7 juli 201114 j Hij hoeft toch niet te rijden Ik zeg het er altijd maar bij want sommige Stabij-eigenaren (die met papieren) worden helemaal hysterisch als ik mijn straathond ook stabij noem. En je weet maar nooit waar ze allemaal rondhangen die papiervreters Logisch... dan kan ik mijn teckel ook wel Stabij noemen... daalt de waarde enorm van de papiertjes... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 7 juli 201114 j Ik noem mijn zwitserse witte herder vaak mislukte duitse herder. Kunnen de fokkers slecht tegen. Grote grijns. Toch klopt het feitelijk. Ach, ik noem hem ook vaak harig wit ding. Luistert tie ook naar..... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 7 juli 201114 j Ik noem mijn zwitserse witte herder vaak mislukte duitse herder. Kunnen de fokkers slecht tegen. Grote grijns. Toch klopt het feitelijk. Ach, ik noem hem ook vaak harig wit ding. Luistert tie ook naar..... Vrienden van ons hadden een Prins Bernard Retriever, best veel mensen wilden weten waar ze dat ras konden kopen VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 8 juli 201114 j Ik noem mijn zwitserse witte herder vaak mislukte duitse herder. Kunnen de fokkers slecht tegen. Grote grijns. Toch klopt het feitelijk. Ach, ik noem hem ook vaak harig wit ding. Luistert tie ook naar..... Vrienden van ons hadden een Prins Bernard Retriever, best veel mensen wilden weten waar ze dat ras konden kopen
Geplaatst: 15 juli 201114 j Ik wist niet zo goed of ik hem nu hier of bij Doe het Zelf neer moest zetten, maar heb nog een hondenhok gemaakt [niet in de moestuin maar voor op het erf.] Maar Spike vond het te donker binnen, dus heb ik er nog maar ff een raampje ingezet
Geplaatst: 15 juli 201114 j Rick: Ziet er prachtig uit!Is je hond dag en nacht buiten? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 15 juli 201114 j Dat is wel de bedoeling, maar ik durf dat niet echt aan. [hij is nogal slim, en gaat miss. over het hek] Wel overdag als we weg zijn.
Geplaatst: 15 juli 201114 j Is ie bang in t donker... ook ff maar zo'n nachtlampje installeren dan Maar zonder gekheid, da hej mooi doan man! Good things come in small packages
Geplaatst: 15 juli 201114 j Zo iets wil ik ook nog maken. Vooral met vies weer, dan willen die 3 monsters om de haverklap naar buiten, en dan vrij snel weer naar binnen (omdat het regent ). Dus: elke keer pootjes afdrogen en alle lagen zand en modder er af vegen omdat ze weer hebben liggen stoeien in een weiland. Zo'n hok is dan ideaal! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 15 juli 201114 j Thanxz luitjes. Ach, paar [steiger]plankies, wat daksingels, een paar schroeven, en een handige vent.
Geplaatst: 15 juli 201114 j Is ie bang in t donker... ook ff maar zo'n nachtlampje installeren dan Maar zonder gekheid, da hej mooi doan man! Hij heeft wel vaste vloerbedekking. We wilden eerst nog een lampje met bewegingsmelder
Geplaatst: 15 juli 201114 j Dus: elke keer pootjes afdrogen en alle lagen zand en modder er af vegen omdat ze weer hebben liggen stoeien in een weiland. WAT? Je woont op een boerderij met kippen en schapen en geiten en straks een koe en varkens en je bent de hele dag in je tuin en je huis aan het werk en je hebt overal weiland en grond en dan ga je de pootjes van je honden afdrogen? VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 15 juli 201114 j Mooi hok by the way Rick! Ik wilde dat die van mij daarin zouden gaan, maar ze liggen liever op de bank VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 16 juli 201114 j Nee, ik ben niet de hele dag op de boerderij aan het werk.... Ik heb ook nog gewoon een baan, om deze boerderij te betalen En die baan is binnen, en die modderige monsters slapen het liefste op de bank... Dus JA: op natte dagen ben ik bezig met pootjes afdrogen/ontmodderen ja. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 juli 201114 j Haha, bij ons moeten de moddermonsters toch ook eerst even aandrogen voor ze naar binnen mogen. Geen probleem dat ze nat en smerig zijn, maar ik trek m'n modderschoenen en laarzen ook uit als ik naar binnen stap
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.