Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Honden in de moestuin

Featured Replies

Geplaatst:

Regeren is vooruitzien en dus ben ik nu alvast begonnen met het moestuinplan voor volgend seizoen. Onze jongste hond A kijkt even mee of het allemaal ergens op lijkt, tenslotte weet ie er een hoop van

331n4v8.jpg

Geplaatst:

Als ik me even inleef Jasmin baalt hij juist dat hij nog minder ruimte om te graven en rennen krijgt in het nieuwe tuinplan

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Nee echt hij ziet groente op zijn favoriete graafplek,

met de nieuwe fruitboom waar hij lekker tegenaan kan plassen vindt hij wel een tof idee.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

@veuvecouderc

Is dat een Friese Stabij?

Geplaatst:
@veuvecouderc

Is dat een Friese Stabij?

Yep, maar wel een zonder papieren

Geplaatst:

Hij hoeft toch niet te rijden

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik zeg het er altijd maar bij want sommige Stabij-eigenaren (die met papieren) worden helemaal hysterisch als ik mijn straathond ook stabij noem. En je weet maar nooit waar ze allemaal rondhangen die papiervreters

Geplaatst:

Ik zeg het er altijd maar bij want sommige Stabij-eigenaren (die met papieren) worden helemaal hysterisch als ik mijn straathond ook stabij noem. En je weet maar nooit waar ze allemaal rondhangen die papiervreters

Logisch... dan kan ik mijn teckel ook wel Stabij noemen... daalt de waarde enorm van de papiertjes...

Geplaatst:

Ik noem mijn zwitserse witte herder vaak mislukte duitse herder. Kunnen de fokkers slecht tegen. Grote grijns. Toch klopt het feitelijk.

Ach, ik noem hem ook vaak harig wit ding. Luistert tie ook naar.....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Ik noem mijn zwitserse witte herder vaak mislukte duitse herder. Kunnen de fokkers slecht tegen. Grote grijns. Toch klopt het feitelijk.

Vrienden van ons hadden een Prins Bernard Retriever, best veel mensen wilden weten waar ze dat ras konden kopen

Geplaatst:

Vrienden van ons hadden een Prins Bernard Retriever, best veel mensen wilden weten waar ze dat ras konden kopen

Geplaatst:

Ik wist niet zo goed of ik hem nu hier of bij Doe het Zelf neer moest zetten, maar heb nog een hondenhok gemaakt [niet in de moestuin maar voor op het erf.]

100_1714.jpg

100_1715.jpg

Maar Spike vond het te donker binnen, dus heb ik er nog maar ff een raampje ingezet

100_1716.jpg

Geplaatst:

Rick: Ziet er prachtig uit!

Is je hond dag en nacht buiten?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Dat is wel de bedoeling, maar ik durf dat niet echt aan. [hij is nogal slim, en gaat miss. over het hek] Wel overdag als we weg zijn.

Geplaatst:

Is ie bang in t donker... ook ff maar zo'n nachtlampje installeren dan

Maar zonder gekheid, da hej mooi doan man!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Zo iets wil ik ook nog maken. Vooral met vies weer, dan willen die 3 monsters om de haverklap naar buiten, en dan vrij snel weer naar binnen (omdat het regent ). Dus: elke keer pootjes afdrogen en alle lagen zand en modder er af vegen omdat ze weer hebben liggen stoeien in een weiland.

Zo'n hok is dan ideaal!

Geplaatst:

Thanxz luitjes. Ach, paar [steiger]plankies, wat daksingels, een paar schroeven, en een handige vent.

Geplaatst:
Is ie bang in t donker... ook ff maar zo'n nachtlampje installeren dan

Maar zonder gekheid, da hej mooi doan man!

Hij heeft wel vaste vloerbedekking. We wilden eerst nog een lampje met bewegingsmelder

Geplaatst:
Dus: elke keer pootjes afdrogen en alle lagen zand en modder er af vegen omdat ze weer hebben liggen stoeien in een weiland.

WAT? Je woont op een boerderij met kippen en schapen en geiten en straks een koe en varkens en je bent de hele dag in je tuin en je huis aan het werk en je hebt overal weiland en grond en dan ga je de pootjes van je honden afdrogen?

Geplaatst:

Mooi hok by the way Rick! Ik wilde dat die van mij daarin zouden gaan, maar ze liggen liever op de bank

Geplaatst:

Nee, ik ben niet de hele dag op de boerderij aan het werk.... Ik heb ook nog gewoon een baan, om deze boerderij te betalen

En die baan is binnen, en die modderige monsters slapen het liefste op de bank... Dus JA: op natte dagen ben ik bezig met pootjes afdrogen/ontmodderen ja.

Geplaatst:

Haha, bij ons moeten de moddermonsters toch ook eerst even aandrogen voor ze naar binnen mogen. Geen probleem dat ze nat en smerig zijn, maar ik trek m'n modderschoenen en laarzen ook uit als ik naar binnen stap

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.