Geplaatst: 19 oktober 201114 j Ik denk dat Helly bedoeld dat katten haar moestuinbakken als kattebak gebruiken,en ja dat is niet heel erg fris, mensen met katten zouden ze binnen moeten houden of in een ren buiten moeten stoppen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 oktober 201114 j Hier komt ook steeds een kat in mijn moestuin poepen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 oktober 201114 j Gratis (slechte) mest..... Ik heb een hoekje speciaal voor katten, omgespit en zand erbij gegooid en een kattendrolletje...weten ze tenminste waar ze moeten (mogen) .....werkt wel maar niet altijd
Geplaatst: 19 oktober 201114 j Ik ben persoonlijk voor een emmer koud water over hun kop gooien, na paar x weten ze het wel. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 oktober 201114 j Tja.. Ik ga er ook niet voor liggen waken, ze komen hier alleen 's nachts. En vangen waarschijnlijk ook wat muizen.Maar toch... fris is anders. En als er in dat vers geschoffelde veldje jonge plantjes zijn gepoot, graven ze die ook omver. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 oktober 201114 j hmz...hoe merk je eigenlijk of je wormen hebt (als mens). Net zoals bij honden, met poepen of kun je dit ook aan andere dingen merken? Dat verhaal van die longworm heeft mij enigzins angstig gemaakt :S. Je zal het maar hebben :S! Ingewandswormen haten rauwe worteltjes als de pest. Citaat van Daniëlle Houbrechts. Rauwe worteltjes eten, en je ingewanden worden opgeschoond.... http://www.kruidjes.be/kruiden/kruiden.php?recipeid=116 http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 19 oktober 201114 j ... En als er in dat vers geschoffelde veldje jonge plantjes zijn gepoot, graven ze die ook omver. ... Ik leg kippengaas plat op de grond na het zaaien. De plantjes groeien tussen de mazen door. Tegelijk laat ik een hoekje vrij waar de katten hun gang kunnen gaan, bij voorkeur een plekje dat ze zelf uitzoeken.Het werkt redelijk, niet perfect, maar voor mij voldoende.
Geplaatst: 19 oktober 201114 j Ik heb mazzel, buren hebben 3 katten maar die kakken niet bij mij in de tuin.Mijn hond ontworm ik niet, ik peur af en toe met een stokje in een drol. Als hij wormen heeft zie ik het snel genoeg.(toen de hond een pup was ontwormde ik wel)Ontwormspul is echt naar spul. En ik vind de dierenartsen vaak wel heel erg richting hun portemonnee denken. Duur vlooienspul, inentingen (vaak onzinnig en/of in veel te hoge frequentie) etc. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 27 oktober 201114 j Ik heb zelf twee katten die gewoon netjes hun behoefte doen waar het moet, op de kattenbak. Ook niet altijd fijn, want vooral onze kater laat soms een lucht achter... . Maar dan is het iig mijn probleem. Ondanks hond en twee katten doet de kat van twee huizen verder op telkens zijn behoefte achter in onze tuin. Ik zat ook al te denken aan kippengaas, want echt fris vind ik het niet. Ontwormen doen wij hier 1 keer per jaar, en hond eventueel nog een keer als we 'problemen' tegen komen, wat eigelijk nooit meer zo is. Als pup wel, maar toen had hij ook nog de neiging om op elke hondendrol aan te vallen alsof het een diner in een sterrenrestaurant was. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 5 november 201114 j Me hardstikke lieve hond gaat goed, uitstekendb zelfs, blij en vrolijk de ktten vindt ze ook lief behalve waneer ze haar bed inpikken. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 6 november 201114 j Haha, wat een ondeugende oogjes op die derde foto. Bij ons kruipen de katten ook wel eens op zn kussen (lekker warm en zacht slaapplekje), dan gaat ie er een beetje sip naar zitten kijken. Maar meestal liggen ze gezellig tegen elkaar op de bank . If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 11 november 201114 j Mooie foto's, Hans!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 11 november 201114 j Vandaag was ze een draak, we waren op het veld en ik liet haar los, nou dat heb ik geweten een dik uur heb ik moeten wachten tot ik mevrouw eindelijk te pakken kreeg.Ik had het een partij koud gekregen zij had nergens last van en huppelde braaf aangelijnd mee zo van leuk was dat he Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 12 november 201114 j Hihi, altijd leuk, zo'n lesje geduld. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 12 november 201114 j Haha! Herkenbaar! Ik heb zelf haar zelf een tijdje een lang stuk touw aan de halsband van onze hond gebonden als ik haar los liet. Toen ze pup was kon ik namelijk ook uren blijven roepen om haar bij me te krijgen, maar zonder resultaat. Als ze niet luisterde hoefde ik alleen maar op het touw te gaan staan om te voorkomen dat ze weer wegschoot. En als ze dan komt belonen met wat lekkers. Ik had er flink wat geduld voor nodig, maar het gaat nu uitstekend! blog/freggel/
Geplaatst: 24 november 201114 j Onze (op het moment 3) honden zijn LUI! Ze willen niet naar buiten, want het is nat en grijs en koud. Ze liggen uitgebreid (hoorbaar!) te snurken bij de kachel. In de meest vreemde houdingen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 november 201114 j Hier net zo. Meneer werkt zich van kop tot staart onder de dikke deken die ik op de bank had liggen omdat ik wat grieperig was. Daar weigert ie nou onderuit te komen. De middagwandeling gaat nog, maar 'm smorgens of 's avonds meekrijgen is verschrikkelijk. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 24 november 201114 j De mijne loopt waneer je wil, maar ik heb wel jas gekocht, niet dat ik dat van plan was maar iedereen zei dat het nodig was in winter dus na heel lang zoeken, (wat een afschuwlijke dingen zijn er tekoop ) een stoere bodywarmer met capuchon camoeflage print gekocht, heel geinig gezicht als ze hem aan heeft lijkt ze wel lid van een bende, maar ze loopt liever in haar blootje dat weet ik zeker.Nuja waneer ze gaat bibberen van de kou moet ze hem pas aan, dus ik hoop op zachte winter Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 24 november 201114 j Tja met een dun vachtje geen overbodige luxe denk. Mijn nichtje van 7 wil later kledingontwerpster voor honden worden verkondigde ze deze week. Dus als er over 15 jaar overal roze glitterhonden met strikjes en andere tierelantijntjes rondlopen weten jullie dat ze haar droom heeft verwezelijkt. In de zomer is hij graag de hele tijd buiten en hoef je maar met z'n riem te rammelen en hij is niet meer te houden. Straks als er sneeuw ook wel weer want hij is gek op sneeuw, lekker om in te rollen en happen. Ik denk dat hij een herfstdip heeft. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Geplaatst: 24 november 201114 j Ja, hier ook zo Olive. Ze zijn gek op sneeuw, en kou vinden ze ook niet zo erg. Maar nu is het nat en koud, en grijs... bleh facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 28 november 201114 j Kennen jullie dit filmpje al? Schijnt nogal een hit te zijn op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Dsb5HH8m24Y facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.