Moesmuts Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Hoi allemaal, Ik heet Monique en woon samen met William in Drongelen. Wij hebben sinds gisteren een oude (25 jaar) Tuinkas aangeschaft en gaan proberen om er wat groenten, bloemen en fruit in te telen. We hebben al een kleine boomgaard met verschillende fruitsoorten en een kippenhok met daarin drie dames van de Brahma kriel. Verder hebben we 2 katten, 1 paard (niet aan huis) en 1 hond (Pip). We missen echter 'groene vingers' en hopen op het forum veel informatie te verzamelen over de teelt van groeten en fruit. Momenteel zijn we druk met de tuin. Er is 75 meter coniferen gerooid en we zijn de tuin aan het herinrichten. Heel veel werk, maar ik hoop dat de tuinkas snel zal staan zodat ik aan de gang kan. We hebben nu een klein grondkasje met aarbeienplantjes en knoflook....en dat smaakt naar meer. Vandaar mijn aanmelding op dit leuke forum Quote Als je niks vraagt, dan leer je ook niks![/b] Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Welkom en succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Hoi, welkom hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Welkom,wat een prachtig kippenhok zeg!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judith Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Welkom En dat is geen kippenhok maar een kippenvilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Welkom. Je kippenhok ziet er fantastisch uit, maar je kas mag er ook wezen! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 wat een paleisje! koningskipjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Welkom! Wat een super verblijf voor de kippen. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramirits Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Dit is een moestuinforum en geen kleindierenclub! geintje hoor.Welkom en hopelijk krijgen jullie alsnog groene vingers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts