Monika Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Dag allemaal, Met veel plezier lees ik alle berichten en daardoor besloten om mij toch aan te melden. Vorig jaar zijn wij begonnen met een moestuin van max 5m2, in september mooie lange bakken gemaakt voor dit seizoen en toen in november besloten om een ander huis te kopen. We zitten nu dus midden in een verbouwing en overal staan er potjes/bakjes/etc. met groeiende plantjes. Maar we zijn wel van een tuin van zo'n 30m2 naar eentje van ruim 1300m2 gegaan, met kas en al. Als niet dit jaar, dan wel volgend jaar heb ik dus de leuke uitdaging om een moestuin van zeker 300m2 bij te houden Nu al erg veel zin in Aangezien de kas uit elkaar gehaald gaat worden omdat ie een andere plek krijgt, moeten we het voor nu doen met een laag kasje van de Aldi (was een paar weken geleden in de aanbieding). Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen. Groetjes,Monika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Gaaf, zo'n grote tuin! Heerlijk Welkom op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Hoi Monika, welkom.Je hebt nogal wat werk voor de boeg, maar wel leuk!! Hopelijk heb je dit jaar ook al wat aan je moestuin-in-potjes... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts