Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


KippieNL

Aanbevolen berichten

Hallo moestuinders!

Ook ik ben nieuw hier al lees ik wel al een aantal weken mee en heb al een hoop bijgeleerd.

Ik ben 26 jaar en woon samen met mij man en onze 2 franse bulletjes in het zuiden van het land.

Dit jaar word ook mijn eerste jaar met mijn groente en kruiden bakken.

Ik heb 3 vierkante meter bakken en 2 van 3m bij 0.50m. En wil eigenlijk nu al te veel uitproberen, maar gelukkig heb ik een ervaren moestuin schoonzus en broer die me een beetje in toom kunnen houden

Vind het ontzettend leuk om jullie ervaringen te lezen en de mooie foto's te bekijken. Ik ga er vast nog veel lees en kijkplezier hebben hierzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen snel eens foto's maken van de bakken die morgen overigens nog worden uitgebreid met eentje van 1,50 bij 1.

En Marijke de bulletjes helpen idd mee maar of dat ook echt ten voordelen van plantjes enzo zijn dat is een heel ander verhaal haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...