KippieNL Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hallo moestuinders!Ook ik ben nieuw hier al lees ik wel al een aantal weken mee en heb al een hoop bijgeleerd.Ik ben 26 jaar en woon samen met mij man en onze 2 franse bulletjes in het zuiden van het land.Dit jaar word ook mijn eerste jaar met mijn groente en kruiden bakken.Ik heb 3 vierkante meter bakken en 2 van 3m bij 0.50m. En wil eigenlijk nu al te veel uitproberen, maar gelukkig heb ik een ervaren moestuin schoonzus en broer die me een beetje in toom kunnen houden Vind het ontzettend leuk om jullie ervaringen te lezen en de mooie foto's te bekijken. Ik ga er vast nog veel lees en kijkplezier hebben hierzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mister Moestuin Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom, Je zal hier, net als ik veel bijleren! veel succes. Quote www.vierkantemetertuinieren.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoezel Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ook namens deze beginneling van harte welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KippieNL Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Dankjewel allemaal!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheoT Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Theo Quote Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom ! En dan ook een foto van jou he ? ( ehmmm. je bakken bedoel ik hoor ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hoi, welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Fijn om ervaren moestuinders in de buurt te hebben. Ik heb het 'moestuinieren' van mijn oom geleerd, maar op het forum leer ik nog dagelijks bij. Succes en een gezellige tijd, zowel in de tuin als op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Een mooie oogst Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Welkom! Helpen je Bulletjes graag mee, of mogen ze dat niet? Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KippieNL Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 Ik zal morgen snel eens foto's maken van de bakken die morgen overigens nog worden uitgebreid met eentje van 1,50 bij 1.En Marijke de bulletjes helpen idd mee maar of dat ook echt ten voordelen van plantjes enzo zijn dat is een heel ander verhaal haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts