Bert1239 Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hallo, Ik ben Bert en ik vind tuinen heel erg leuk. Vooral omdat het leuk is groentes uit je eigen tuin te eten die je zelf hebt gekweekt. Ik heb mij aangemeld op dit forum, omdat ik hier veel informatie wil opdoen om nog betere plantjes te kunnen kweken!Ik had ook nog een vraag, namelijk: hoe plaats je hier foto's op het forum met je iPod? Ik doe namelijk alles via mijn iPod. Mvg Bert Quote Beter 1 kip in je buik dan 10 in de lucht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom, de vraag kan ik niet beantwoorden,kan het zelf nl ook niet,maar komt vast wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert1239 Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Okee, bedankt! Ik heb hier eigenlijk altijd last van, want ik doe alles via mijn iPod. Ik heb namelijk geen eigen computer. Wordt toch maar eens tijd om er een aan te schaffen! Quote Beter 1 kip in je buik dan 10 in de lucht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom Bert! met dat kennis opdoen zit het wel snor op dit forum. Type een woord in en er komen zoveel topics op dat je eindeloos kunt blijven lezen.... Nou ja, vaak wel in ieder geval en anders probeer je een iets ander woord. Echt verslavend! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Welkom! Helaas kan ik je vraag niet beantwoorden. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Welkom!Wat betreft je vraag; kan je vanaf je iPod foto's online zetten (mijn album.nl/picasa/flickr/photobucket/etc) ?Dan kan je vanaf daar je foto's hier plaatsen dmv de foto-URL en de button [ img ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts