Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Dabar gaat het proberen...


Dabar

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben net een week begonnen met een poging tot een moestuintje. Ik heb mijn tuin omgegooid alles bijna eruit gehaald, bakken van steen gemaakt en wat plantjes gekocht en erin gedaan. Ik ben ook bezig met zaaien maar dat staat nog binnen. Ik was een beetje laat met alles.

Ik weet niets ik doe maar wat een ik lees hier een ben geïnspireerd geraakt Door de makkelijke moestuin van Jelle.

Ik heb drie bakken aan de linkerkant van mijn tuin en vandaag begonnen aan de rechterkant. Ik zal even kijken of ik wat fotootjes kan laten zien. Ik heb dus van alles wat door elkaar gezet. Tomaten, koolrabi, rode kool, augurkplantje, bosui, kruiden zoals oregano, peterselie en spitskool, paprika, sla .

Nou ik zal jullie op de hoogte houden. ...maar vooral veel lezen en leren hier op dit forum bij de profi's

 

Foto houden jullie tegoed want dat lukt even niet via mijn smartphone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja dank jullie wel alvast voor de tips en het leuke welkom!

Ik ben even aan het nadenken waar ik nu de foto's zal neerzetten. Ik denk dat ik even een ander plekje op zoek. Ik heb gezien dat er een soort van dagboek hoekje is waar iedereen bijhoudt welke activiteiten hij/zij doet in de moestuin.

 

Nou...oke een klein fotootje dan alvast!

 

2013-04-21-1556241366642390.382013-04-21-1548191366642392.382013-04-21-1578991366642396.38

 

 

oeps ze zijn wel erg groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...