Witch Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Hi, Ik ben Lisa en heb sinds 2 weken een tuin van 120 m2. Er staan een hoop ongewenste planten en woekeraars tussen, maar er zit potentie in.Ik wil dit jaar de tuin 'opruimen' zodat ik vanaf eind idt jaar voorbereidingen kan gaan treffen voor een moestuin. We wonen in West-Brabant. Eeh, iets meer over mezelf? Ik ben 28, getrouwd met Hans, geen kinderen, 1 hond, 2 kanaries en een bak met goudvissen. Ooit misschien kippen.Ik weet niet zo veel van tuinieren, maar er is maar 1 manier om iets te leren toch? Je erin verdiepen en het doen. Mocht iemand nog vragen hebben, ik beantwoord niet alles, maar wel veel Ciao. P.S. hier wat foto's van mijn tuin, al ziet hij er nu wel iets beter uit. Quote You say witch like it's a bad thing... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom en een het ziet er nu al leuk uit Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Hoi Lisa, welkom!Joh, hier kun je hartstikke veel mee! Dat wordt ontzettend mooi bij jou! En je zou nu ook wat in bakken of potten kunnen doen, heb je toch allekker sla uit eigen tuin... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Dit wordt een heel leuke tuin: de sfeer zit er nu al in Succes en welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Ziet er aantrekkelijk uit, een leuke uitdaging om daar weer wat van te maken! Heb ik persoonlijk liever dan wanneer je een kale vlakte hebt. Zo zie je al gauw verbetering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 welkom,nu jij kan alle kanten op hoor, succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom ! En zoals je zegt: Je leert het door het te doen, dus wat dat betreft is zo'n tuin ideaal Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Welkom ! Ziet er lekker open en licht uit. Alvast een goede basis voor iets met moes. succes ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonshine9 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Bedankt voor het hartelijke welkom! Quote Sprookjes vertellen kinderen niet dat draken bestaan, dat weten ze allang. Sprookjes leren kinderen dat draken verslagen kunnen worden.http://awitchinthecity.blogspot.nl/ < Mijn blog (in het Engels) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts