maboc Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Ik heb er echt nul verstand van maar ik zou erg oppassen met de de doorvoer van de schoorsteen.Als ik het goed zie gaat deze doorvoer door een houten beplating. Ik zou daar zelf erg huiverig over zijn. Anyway....ik vind 't er wel erg goed uit zien verders. Quote
thea Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Dat kan je oplossen om een tegel te storten met de diameter gat er in van de pijp.En deze leg je op de plaats ,en haal je 4 cm hout weg. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
draadman Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 zo zachtjes aan begint dit er ook op te lijken Quote
draadman Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 en voor wie er ook nog zin of wil ik heb nog iets van 160 nieuwe vuurvaste stenen over Quote
Jorieke123 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Wauw!! Dat ziet er erg gaaf uit!Kom je er hier 1 bouwen van die stenen? Dan heb ik een mooie lading varkensvlees voor je (door van allerlei andere (ver)bouwingen hebben we er zelf voorlopig echt geen tijd voor) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
draadman Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 sja als ik ook meer tijd zou hebben konden we wel een deal maken jorieke Maar ik heb er ook geen tijd voor,Want het is best wel een boel werk om dat te bouwen Maar als je het eenmaal voor elkaar hebt is het heerlijk om te doen op een mooie dag lekker buiten met de fam dit waren de eerste nog een beetje wennen en leren om met de hete oven leren omgaan Quote
draadman Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 aangezien het gister een verloren regen dag was maar weer es pizza sauce gemaakt aflaten koelen en ingeseald en de vriezer in lekker makelijk Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 augustus 2019 Geplaatst: 2 augustus 2019 Even deze nog een keer omhoog schoppen. Ik zag vandaag op FB een filmpje van een mevrouw die in haar tuin aan het koken was op een Tundra gril zag er echt goed uit!Ik weet alleen nu al dat ik hem niet op de tuin kan laten staan. Quote
Charly Geplaatst: 2 augustus 2019 Geplaatst: 2 augustus 2019 Doe es een link naar dat filmpje dan Angela Die buitenoven vlak boven jouw post in dit topic is echt prachtig trouwens. Behoorlijk jaloers. Ooit! Quote wees bevriend met kleine dingen
prettig gestoord Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 Ik heb een gietijzeren pizzaoven, INVICTA FOUR A PAIN LO GOUSTAOU, waar ook van alles anders in en op kan. Met de hitte van de afgelopen weken nauwelijks gebruikt Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 Ding heet een Tundra gril, is een prive filmpje kan ik hier niet plaatsen ik heb wel een foto:Het is eigelijk een vuurschaal waar je elementen op kan plaatsen zoals een gril een pan houder een spit enz.Zag er gewoon erg smakelijk uit! Quote
paddestoelengek Geplaatst: 12 augustus 2019 Geplaatst: 12 augustus 2019 mijn oog was op deze gevallen (gelukkig niet letterlijk ) voor degene die niet zo handig is, of geen zin heeft om zelf te bouwen, lijkt het mij voor nog geen 200 euro een leuke oplossing. Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
prettig gestoord Geplaatst: 31 augustus 2019 Geplaatst: 31 augustus 2019 Hier nog een foto van mijn ovenAfgelopen weekend voor 15 man pizza’s mee gebakken, ging als een speer Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.