Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo mede-forumers!

Ik ben Soraya, ben 21 jaar en woon in Maastricht.

Vorig jaar ben ik eigenlijk interesse gaan tonen in tuinieren en ben begonnen met prei en radijsjes.

Die zijn goed gelukt en we hebben er veel profijt van gehad!

Mijn vader heeft op zijn werk een kweekkast gevonden en meegenomen, nouja beter kan niet en heb daar de radijsjes samen met mijn vader in geplant.

Deze maand gaan we deze kweekkast verplaatsen naar een andere betere plaats in onze tuin.

Ik ben vorige maand begonnen en gaan snuffelen bij de intratuin en heb daar behoorlijk (voor mij) ingeslagen.

Ben bezig op dit moment met:

2x Pomenade tomaten.

1 x Cherry

6 plantjes aardbeien (die ik overigens niet goed te been krijg en ze me slap zijn terwijl ze al gestekt zijn!)

1 x wortel

en weer zoals vanouds RADIJSJES!

Ben eens benieuw mijn pomenade en cherry's gaan goed wortel trouwens ook.

Tuinieren geeft mij een innerlijke rust en ik vind het fijn om er mee bezig te zijn al is het lichamelijk best wel zwaar!

Maar het weerhoud me niet om ermee te stoppen!

HEERLIJK!!!

btw, foto's komen is nu te laat om ze te showen ivm slechte flits en geen licht!

BEdankt voor het lezen van mijn verhaal, hoop dat ik het tuinieren beter leer kennen zoals menigen hier want ik ben eigenlijk nog maar een beginnelingetje!

Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! :D

Geplaatst:

welkom,gaat goed komen hoor,

Geplaatst:

Welkom

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Welkom en veel succes!!!

grtjs, Katrien

Geplaatst:

welkom

Geplaatst:

Welkom! Ben benieuwd naar je foto's!

Geplaatst:

Klinkt allemaal goed...succes

En welkom op het forum

Geplaatst:

Welkom, Soraya!

Gaaf, zo'n kas! Dat zal best een hoop schelen voor bepaalde gewassen. Succes en veel plezier in je moestuin enop het forum!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Geplaatst:
  • Auteur

Zeker! Zal hier veel leren weet nog niet alles!

En zeker weten dat zo'n kas goed van pas komt hihih!

Morgen ga ik bij de Gamma een moestuintje van hout halen die gaat ook fijn in de tuin!

Btw, mijn moeder kwam daarme die zei: '' Hé bij de Gamma een klein moestuintje voor 15,99!''

Vandaag bij de formido gezien voor 19,99 dus scheelt ook weer !

Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! :D

Geplaatst:
  • Auteur

Hele kweekkast, vandaag bewerkt, gevult met bemeste tuingrond en die groene korrels zijn slakken korrels (niet schadelijk voor de planten!)

En 2 pommodori tomatenplantjes al geplant om te kijken of dit goed gaat eentje staat nog in de blauw pot.

imag057238661367958291.jpg

Korterbij:

imag057131881367958354.jpg

De bruine potten zijn mijn zelfgekweekte aarbeien plantjes ze zijn goed gegroeit en zien er gezond uit, in die zwarte potten zitten de plantjes van de intratuin zijn zien er nu beter uit sinds ik ze in de kas heb laten wennen, nog steeds niet mijn gewenste zicht maargoed.

imag056815411367958400.jpg

Pommodori tomaat plantjes

imag056347241367958472.jpg

Op de foto zien ze er slecht uit maar komt door mijn flits en kwaliteit van de foto, maar ze zien er prachtig uit hoor!

Dit waren eventjes mijn fotootjes!

Morgen in het daglicht zonder flits komen er meer!

Geplaatst:

Welkom en veel succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic