Dennis1973 Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Goedemiddag allemaal,even een kleine introductieronde.Ik ben Dennis en ben 40 jaar oud geworden enkele maanden terug en volgens mij zit ik opeens in een midlife crisis.Opeens denk ik aan groene energie en aan zelf tuinieren.Enkele weken geleden voor de gein wat kruiden en wortel en radijs zaadjes geplant in potten die het verrassend goed doen ,al heb ik daar nog wel wat vragen over.Verder heb ik ook nog lekker koken en bier brouwen als andere hobby's. Groetjes Quote Niets zo lekker als je eigen bier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ach zolang het bij dat soort dingen blijft Dennis, dan is het helemaal niet erg, bij onzuivere gedachtes aan sportauto's en extreeme ijdelheid zou ik me meer zorgen gaan maken, dus, welkom van een mede 40 jarige! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Midlife ? nu al ? dat moet de pré-midlife-crisis zijn hoor ! welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ligt er aan hoe oud je wordt natuurlijk Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 welkom bij de club Dennis!Leuk hè, dat dat allemaal zo boven komt en nog echt iets doet ook?!Veel plezier met de plantjes, het lekkere eten en je biertjes! (Maak je bijzondere biersoorten of hoe moet ik dat zien? Mijn man wordt vast een fan van jou! ) Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.J Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Klinkt heel gezond: groene energie en zelf tuinieren Er gaat niets boven zelfgekweekte groenten.Succes in je tuin en welkom op het forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1973 Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 Dank u allen voor het warme welkom.Ik brouw allerlei soorten bier,meestal seizoensgebonden bieren. Groetjes Quote Niets zo lekker als je eigen bier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts