Bert14 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Hallo Allemaal. Graag wil ik als enthousiast moestuinierder deelnemen aan dit forum.Van huis uit ben ik opgegroeid met het boerenbedrijf, mijn vader had nog een ouderwets gemengd bedrijf, koeien, varkens kippen en daar naast rogge , haver ed.Ik ben daarna niet in zijn voetsporen getreden, maar heb mijn eigen weg gezocht, sinds 1984 wonen wij weer op een boerderij met 5500m2 grond. Een klein moestuintje hebben wij daar altijd bij gehad. Na 30 jaar heb ik mijn bedrijf overgedaan aan een collega en kan ik eindelijk meer tijd wijden aan de moestuin.Wanneer ik het forum bekijk dan verschilt mijn manier van tuinieren nog al. Binnenkort zal ik mijn seizoenpagina maken dan kunnen jullie het zien.Alvast een voorproefje. GroetBert Quote Zaden over aan het einde van het seizoen of gewoon voor het goede doel? http://zadenvoorleven.wordpress.com/posts/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.J Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Welkom! Je hebt mooie kasjes staan. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Welkom Bert, Ik kijk al uit naar jou seizoenspagina grtjs,Katrien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 ben benieuwd naar jouw verschillen!welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hallo Bert, welkom! Ik denk dat we allemaal wel onze eigen manier van ... hebben, maar je maakt me nieuwsgierig? Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberpater Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyQ1 Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Welkom. Wat een heerlijke moestuinruimte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Welkom ! En ja, ik ben ook wel benieuwd naar de verschillen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Welkom Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts