Bert14 Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Hallo Allemaal. Graag wil ik als enthousiast moestuinierder deelnemen aan dit forum.Van huis uit ben ik opgegroeid met het boerenbedrijf, mijn vader had nog een ouderwets gemengd bedrijf, koeien, varkens kippen en daar naast rogge , haver ed.Ik ben daarna niet in zijn voetsporen getreden, maar heb mijn eigen weg gezocht, sinds 1984 wonen wij weer op een boerderij met 5500m2 grond. Een klein moestuintje hebben wij daar altijd bij gehad. Na 30 jaar heb ik mijn bedrijf overgedaan aan een collega en kan ik eindelijk meer tijd wijden aan de moestuin.Wanneer ik het forum bekijk dan verschilt mijn manier van tuinieren nog al. Binnenkort zal ik mijn seizoenpagina maken dan kunnen jullie het zien.Alvast een voorproefje. GroetBert Quote Zaden over aan het einde van het seizoen of gewoon voor het goede doel? http://zadenvoorleven.wordpress.com/posts/
Lynn Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Welkom! Je hebt mooie kasjes staan. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
Stan Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
katrien888 Geplaatst: 26 mei 2013 Geplaatst: 26 mei 2013 Welkom Bert, Ik kijk al uit naar jou seizoenspagina grtjs,Katrien Quote
roosmarij Geplaatst: 27 mei 2013 Geplaatst: 27 mei 2013 Hallo Bert, welkom! Ik denk dat we allemaal wel onze eigen manier van ... hebben, maar je maakt me nieuwsgierig? Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
JohnnyQ1 Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Welkom. Wat een heerlijke moestuinruimte! Quote
Bit Geplaatst: 2 juni 2013 Geplaatst: 2 juni 2013 Welkom ! En ja, ik ben ook wel benieuwd naar de verschillen ! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 juni 2013 Geplaatst: 3 juni 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.